Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Nuotolinis darbas reikalauja naujų darbo priemonių ,igūdžių ir išminties .Nuotoliniu būdu gaunami ir uolienų pavyzdžiai iš kitų Saulės sistemos planetų.
Pritariu Eglei ir kitiems komentatoriams. Tinginių mokinių ir mokytojų buvo ir bus. Juos visi kažkodėl "supranta": mokiniams nuolat trūksta dėmesio, jų nemyli, nesupranta. Tokiems ir mokytojai, kurie atėję į pamoką tik sėdi prie stalo ir neveda pamokos, labai patinka. Nei jiems temos skelbti, nei uždavinių, nei tikslų... Visi daro, ką nori. Ir vaikams gerai, ir tėvams, ir direktoriui. Niekas niekam nesiskundžia. Skundžia ir kimba prie dirbančių, kūrybiškai pamokas vedančių mokytojų. Nes tokiose pamokose ir drausmė, ir darbas vyksta, ir rezultatų pasiekiama. O tas mokinys, kuris turi tikslą, išmoks visaip: ir vien iš vadovėlio, ir pats. Taigi atsakomybė mokyklos administracijai- nebijoti pareikalauti darbo kokybės iš visų, ypač iš mokytojų tinginių. Jų užtenka. Be to, kol tėvai negerbs mokytojų ir nereikalaus to iš savo vaikų, irgi nieko gero. Mieli Tėveliai, tik nemokykit dirbančių mokytojų, kaip jiems reikia dirbti. Daugiau reikalaukit iš savo vaikų, šnekėkitės apie mokymosi reikšmę, alie gyvenimo tikslus. Jūsų vaikai žinos, ko ateina į mokyklą. O Švietimo ministerijai siūlyčiau pagalvoti, kaip atkurti pagarbą mokytojams, nes Jūs į dėmesio centrą pastatėte mokinius ir tėvus, o mokytojai liko tik jų patarnautojai.
@Irena
Tai tinginystė yra blogai ar gerai,ponios? Gal tai yra gamtos tobulėjimo ir varomosios jėgos. Tingėdamas ilgai dužyti akmeniu savo grobį pirmykštis žmogus sugalvojo kuoką, kirvį ir kitus įrankius.
Ne nuotolinį mokymą reikia smerkti, o pedagogus, negebančius ar tinginčius kokybiškai dirbti. Tokie mokytojai , vargu , ar klasėje dirba geriau. O tėvams, beje, reikėtų labiau pasidomėti, kaip vyksta nuotolinės pamokos. Jeigu mokytojas nesijungia ir tik siunčia užduotis, kodėl visi tyli ir nieko nebando pakeisti? Neieškokim kaltų, kai patys nenorime nė piršto pajudinti.
Būtina suvokti - kol nėra vakcinos nuo viruso,būtinas karantinas.
ESU MOKYTOJA IR LABAI APMAUDU ,KAI TIEK DIRBI, IKI 2 val nakties,o tada visą dieną,šeimai laiko nelieka,niekam laiko melieka ir toks požiūris.Va dėl požiūrio tokio prasti rezultatai,ne mokyjai kaltininkai.
@AUSTĖ
Pritariu. Taip ir yra. Akis baigiu sugadinti. Ir nervai įtampje. Nes vėl dėl kokio 7ar 8 tėvai lėks skųstis į švietimo skyrių ar ministeriją: ką mokytoja padarė, kad MANO vaikas gautų 10, na nors 9. Direktorius aiškiai pasakė mums: nori tėvai 10, reiškia rašot 10. Taškas. Tai ir rašom... Dirbam iki išnaktų, po to dar perskaitom komentarus, kokie mes nieko nedirbantys, negebantys, neišmokantys. Jau keliu sau klausimą: ar mano tiesus kelias į insultą dėl kažkokių užsidirbinėjančių pinigus reitinguotojų nuomonės, ar dėl tų bukų tėvų, kurie savo atžalų bukumą ir nesimokymą kompensuoja purvo pylimu ant mokytojų... Kam man reikia?
Reitingai kaip visada svarbiau ,ne vaikai mūsų ir ne mūsų šeimos.Mūsų ,tarkim mokytojai ir paaiškina ir užduotis skiria ir jas tikrina .Nežadu tokiu metu leisti į mokyklą,turim senelius
Mano mergaitės mokytpjai dirba tobulai,nėra motyvo šiais laikais mokytis,nes niekaip neįvertinamas mokslas,o kas suintetesuotas,net geriau dar mokosi.
Vaikai nemoka mokytis,ar tai ne problema,mano vaiko mokytojai ir dirba ir geras ižduotis ,siunčia ir visai nenorim ,kad eitų į mokyklą ir covid parneštų.su tais savo reitingais,kaip visada,kvaili skaičiai svarbu
mokytojai veda pamokas,po pietų tikrina atsiųstas užduotis,darbus,komentuoja.Dirba dukart tiek ir daugiau.Niekas nemoka už tuos viršvaladžius .Ir ištisai prie kompiuterio.Savo darbo priemonės,elektra ... Kiek mokyklos sutaupo?Už vandenį,elektra?Kodėl niekas nepaskaičiuoja?O gal mokytojų resursai begaliniai?
Mūsų šalies bendrojo lavinimo mokyklos programos numato, kad mokiniai turi įgyti įvairių kompetencijų. Viena iš svarbiausių kompetencijų yra mokėjimas mokytis. Ji būtina siekiant organizuoti ir tvarkyti savo mokymąsi individualiai ar grupėje; ieškoti informacijos, apdoroti, vertinti naujas žinias; įgytas kompetencijas taikyti įvairiuose kontekstuose, t. y. sprendžiant problemas ir mokantis namuose, mokykloje ar kitur.
Mokėjimo mokytis kompetencija suprantama kaip poreikis mokytis ir atkaklus užsibrėžto tikslo siekimas, atsakomybė už savo mokymąsi; gebėjimai planuoti ir apmąstyti mokymosi procesą ir rezultatus, išsikelti pamatuotus tolesnius uždavinius, pasirinkti mokymosi būdus; savo stiprybių ir trūkumų žinojimas, domėjimasis mokymosi pasirinkimo galimybėmis (Bendrosios programos, 2008).
Mokėjimo mokytis kompetencija suprantama kaip poreikis mokytis ir atkaklus užsibrėžto tikslo siekimas, atsakomybė už savo mokymąsi; gebėjimai planuoti ir apmąstyti mokymosi procesą ir rezultatus, išsikelti pamatuotus tolesnius uždavinius, pasirinkti mokymosi būdus; savo stiprybių ir trūkumų žinojimas, domėjimasis mokymosi pasirinkimo galimybėmis (Bendrosios programos, 2008).
@Perskaitykite!
Daug tokių popierių prirašyta.... o bent bandė tie "žinovai" patys įdiegti gebėjimą mokytis?
REKLAMA
REKLAMA
Specialistai smerkia nuotolinį ugdymą: kai kurie mokytojai nevedė pamokų, tiesiog siųsdavo užduotis