Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
beje, šiemet jau galime pažymėti kalbų apie greituosius tramvajus (beje, taip pat pagrįstų ne objektyvia analize ir sprendimu, o kažkieno interesais paremtu stūmimu) dešimtmetį:
Vilniaus transporto studiją rengs prancūzai
2001-07-13, Verslo žinios, Nr. 132, 4p., Žinios
Prancūzijos vyriausybė žada skirti 800.000 frankų dotaciją Vilniaus miesto visuomeninio transporto plėtros programai parengti. Ją rengtų Prancūzijos transporto sistemų planavimo ir projektavimo firma SYSTRA.Sprendimą dėl finansavimo planuojama priimti iki liepos mėn. pabaigos, darbus pradėti rugsėjo mėn. ir baigti per metus. Naujoji programa apims ne tik dabartinį Vilniaus visuomeninį transportą, bet ir naujas technologijas - suplanuos greitojo tramvajaus trasas. Tramvajų tinklo projektas buvo minimas ir 1998 m. Vilniaus miesto tarybos patvirtintame Vilniaus miesto bendrajame plane.
Vilniaus transporto studiją rengs prancūzai
2001-07-13, Verslo žinios, Nr. 132, 4p., Žinios
Prancūzijos vyriausybė žada skirti 800.000 frankų dotaciją Vilniaus miesto visuomeninio transporto plėtros programai parengti. Ją rengtų Prancūzijos transporto sistemų planavimo ir projektavimo firma SYSTRA.Sprendimą dėl finansavimo planuojama priimti iki liepos mėn. pabaigos, darbus pradėti rugsėjo mėn. ir baigti per metus. Naujoji programa apims ne tik dabartinį Vilniaus visuomeninį transportą, bet ir naujas technologijas - suplanuos greitojo tramvajaus trasas. Tramvajų tinklo projektas buvo minimas ir 1998 m. Vilniaus miesto tarybos patvirtintame Vilniaus miesto bendrajame plane.
Vilniečiai nori ne metro, tramvajaus ar skraidančių gondolų. Jie nori patogaus, greito, neteršiančio aplinkos ir lyginant su kitais - nebrangaus BŪDO PATEKTI Į CENTRĄ/IŠ CENTRO Į PRIEMIESČIUS.
Ponai savivaldybės tarnautojai, deja, keičiantis miesto valdžiai keičia savo idėjas - senąsias pameta, ištraukia naujas, o išsamaus objektyvaus vertinimo taip ir nematyti.
Paklauskime, ar vilniečiai nori nuomojamų asmeninių elektromobilių? Garantuoju, dauguma atsakys kad taip, bet tai ne kriterijus sprendimui priimti, kad to mums reikia.
Galimybių studija ar panašus įvertinimas, kokios priemonės galimos, kokia tokia priemonė efektyviausiai padeda pasiekti tikslą (įvardintą didžiosiomis raidėmis) - tai kriterijus, apimantis investicijų ir priežiūros kaštus bei grąžą, urbanistinius - geografinius (ar yra erdvės, ar galima nutiest kur labiausiai reikia), taršą ir t.t.
Ponai savivaldybės tarnautojai, deja, keičiantis miesto valdžiai keičia savo idėjas - senąsias pameta, ištraukia naujas, o išsamaus objektyvaus vertinimo taip ir nematyti.
Paklauskime, ar vilniečiai nori nuomojamų asmeninių elektromobilių? Garantuoju, dauguma atsakys kad taip, bet tai ne kriterijus sprendimui priimti, kad to mums reikia.
Galimybių studija ar panašus įvertinimas, kokios priemonės galimos, kokia tokia priemonė efektyviausiai padeda pasiekti tikslą (įvardintą didžiosiomis raidėmis) - tai kriterijus, apimantis investicijų ir priežiūros kaštus bei grąžą, urbanistinius - geografinius (ar yra erdvės, ar galima nutiest kur labiausiai reikia), taršą ir t.t.
Tramvaju jau turim. Isrisauskim metro ir dar kosmodroma pasistatykim!..Gal pirmiau aplinkelius apie Vilniu reiketu nutiesti?
Aisku, kad reikia
reikia.
taip reikia
Beprasmis klausimas. Reikia konkrečiai pasiūlyti, koks bus tas metro, kokie maršrutai ir t. t. Bet kokio metro niekam nereikia.
REKLAMA
REKLAMA
Sostinės savivaldybė bus raginama apklausti vilniečius, ar šiems reikia metro