Šiuo metu dalis Vilniaus viešojo transporto keleivių naudojasi elektroniniais bilietais, o kiti, kuriems ši naujovė atrodo svetima ar neparanki, vis dar kelionių metu žymi popierinius bilietus. Sostinės valdžios teigimu, planuojama, kad per pusmetį šių bilietų neturėtų likti.
Planuojama, jog tą pačią elektroninio bilieto kortelę bus galima naudoti tiek mėnesiniams, tiek vienkartiniams ar riboto galiojimo – valandos ar dienos - bilietams. Elektroninių bilietų sistemos Vilniaus mieste diegimas mokesčių mokėtojams jau kainavo 12 mln. litų. Politikų skaičiavimais, kad ši sistema darniai veiktų, reiktų investuoti dar 2 mln. litų.
Sostinės vicemeras Romas Adomavičius, kalbėdamas apie tai, ko dar trūksta, kad elektroninio bilieto sistema sostinėje veiktų be priekaištų, sakė: „Trūksta apskaitos sistemos, t.y. pačių bilietų ir jų apskaitos bei platinimo centralizuotos sistemos, kurią sudarys serveriai ir kompiuterinė įranga. Juos turėjo įrengti savivaldybės įmonė „Susisiekimo paslaugos“, bet nebuvo pabaigti diegti kompiuteriai transporto priemonėse, tad šie darbai taip pat vėlavo.
Vicemero teigimu, elektroninis bilietas viešojo transporto keleiviams suteiks labai daug naujų galimybių: jį bus galima įsigyti valandai, dienai, savaitei ar net atsiskaityti už transporto priemonių statymą mieste.
Į klausimą, kokia išeitis bus siūloma žmonėms, kurie tik kartą ar du per metus naudojasi viešuoju transportu, politikas sakė: „Jie galės įsigyti vienkartinį bilietą ir sėkmingai juo naudotis.“
Vicemero teigimu, kai sistema bus išbandyta ir jos diegimas pasiteisins, po 6-7 mėnesių bilietai besinaudojantiems miesto transportu gali pigti.