Ekonominiu sunkmečiu stipriai sumažėjus Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimui, papildomų lėšų Vyriausybė nusprendė surinkti iš baudų už greičio viršijimą. Remiantis iki šiol skirtų baudų skaičiais, kasmet ši programa gali pasipildyti iki 15 mln. litų.
Surinktos lėšos padėtų bent iš dalies kompensuoti trūkstamus išteklius inžinerinėms, švietėjiškoms ir kitoms eismo saugos priemonėms įgyvendinti.
Jeigu Seimas pritars Vyriausybės "palaimintoms" Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatymo pataisoms, baudas už leistino greičio viršijimą, užfiksuotą stacionariais greičio matuokliais valstybinės reikšmės keliuose, numatoma panaudoti eismo saugai gerinti.
Iki šių metų pabaigos Lietuvos valstybinės reikšmės keliuose turėtų veikti 150 stacionarių greičio matavimo prietaisų.
Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšos taip pat naudojamos inžinerinėms eismo saugos priemonėms keliuose įrengti - tiesiant pėsčiųjų ir dviračių takus, apšviečiant pavojingus kelių ruožus, rekonstruojant sankryžas, įrengiant tinklo tvoras nuo laukinių gyvūnų. Be to, būtina skirti lėšų ir šviečiamajai veiklai, nes didelę įtaką eismo saugai daro ir pačių eismo dalyvių sąmoningumas, tinkamas elgesys kelyje.
Jei Seimas pritars įstatymo pataisoms, jos įsigalios nuo kitų metų sausio 1-osios.