Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Maršrutą reikia atsitiktinai kaitalioti, kad būtų potencialiems pagrobėjams sunkiau suplanuoti. Nes kai žino minučių tikslumu kur kada būsi, tai pakelia dronus ir tada gali matyti. Tai dėl to ir pabėgau į Graikiją, nes ten sunku pasiekti negyvenamoje saloje. Taip pat jaučiuosi tarsi antikos dievas. Lietuviu būti dabar pavojinga, žydu tai kortelę ištraukiu kai naudinga, o būsiu dabar graikas, bet iš tikrųjų tai jūsų gojų Dievas. Žinot kas nutiko Jezui Kristui?
Pavojinga sankryža,toyotos vairuotojas galejo ir nematyti motociklo,kadangi priespriesines masinos irgi suka i kaire
Dar vienas donoras kažkam išgelbės gyvenimą.
@Aha per Street view pasižiūrėk tą sankryžą ir nustok vapalioti. Nebent donoras bus Tojotos vairas. Ans bukai, net nepasižiūrėjęs į ženklus, suko kairėn į degalinę ir nepraleido moco.
@Asile, joo ir aisku mocas vaziavo 50, na 55max, ne daugiau..
@jojo ne tavo kompetencijoj nustatinėti greitį, nebent stovėjai toje sankryžoje su sertifikuotu aparatu.
Jei iki 20 valandos, tai Tojotos vairas lopas, nežiūrintis į kelio ženklus. Baudą jam maksimalią.
@Tikslus laikas avarijos ? moco vairuotojo gydymo ir kitos išlaidos, susijusios su sudaužytu aparatu ir dar gali būti visokios ten moralinės kompensacijos.
@Tikslus laikas avarijos ? Ženklas galioja tik darbo dienomis
@Paulius Į kairę sukant jau nebereikia nieko praleisti ? Dviratis, ir tas turi pirmenybę.
@Tai ką ? Reikia bet matomumo ten nėra,sukant i kaire kai priesais irgi masina suka i kaire.Greitis esminis momentas
@Reikia bet kol nebus pasamdyta "nepriklausoma" ekspertizė smūgio dinamikai nustatyti ir neįrodys, kad mocas viršijo greitį, Tojotai šansų išsisukti nuo kaltės yra visiškas minimumas. O ir nustačius, vistiek kaltas.
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų