• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Tie, kurie yra patyrę jausmą, kai atskubėjus į stovėjimo aikštelę pamatai, kad tavo automobilio ratai užblokuoti, o ant lango priklijuotas pranešimas apie paskirtą nuobaudą, žino, kad už stovėjimą mokamoje vietoje mieste geriau susimokėti. Tik ką daryti tuomet, kai prie stovėjimo aikštelės esantis mokėjimo automatas neveikia? Nemokėti ir rizikuoti būti nubaustam, ar savo laiko sąskaita ieškoti kitos vietos stovėjimui?

REKLAMA
REKLAMA

Neseniai naujienų portalo „Balsas.lt“ redakciją pasiekė skaitytojos laiškas, kuriame moteris papasakojo jai nutikusią istoriją. „Po darbo nutariau užsukti į vieną sostinės centre esančių prekybos centrų. Visos prekybos centro lankytojams skirtos nemokamos vietos buvo užimtos, tad automobilį pastačiau mokamoje zonoje ir nuėjau susimokėti. Įmečiau monetą į mokėjimo aparatą, bet ši vidun taip ir neįkrito – įstrigo.“ Skaitytojos teigimu, paskambinus ant mokėjimo automato nurodytu numeriu niekas neatsiliepė ir gedimo registruoti nepavyko.

REKLAMA

„Kai nepavyko prisiskambinti ir pranešti apie gedimą, teko dar kartą mokėti už stovėjimą siunčiant trumpąją žinutę, bet juk automate įstrigusių pinigų man niekas negrąžino, tad už trumpą stabtelėjimą teko mokėti dvigubai“, – laiške piktinosi skaitytoja.

Naujienų portalas „Balsas.lt“ pasidomėjo, ką apie tokią situaciją mano mokesčius už automobilių stovėjimą renkančios įmonės „Susisiekimo paslaugos“ specialistai.

REKLAMA
REKLAMA

Situaciją komentavusi miesto eismo departamento vadovė Daiva Kaminskaitė sakė: „Praėjusį pirmadienį turėjome šiokių tokių techninių kliūčių ir sulaukėme nemažai pranešimų apie gedimus. Tokiu atveju, kai automatas neveikia, reikia skambinti nurodytu numeriu ir pranešti apie gedimą. Skambučiai priimami visą parą, tad minėtu atveju galėjo taip nutikti, kad darbuotojas trumpam buvo kur nors išėjęs. Skambučiai priimami požeminėje automobilių aikštelėje, kuri dirba visą parą. Pranešus apie gedimą telefonu, už automobilio stovėjimą reiktų susimokėti į šalia esantį automatą.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pašnekovės teigimu, problemų vairuotojams iškyla ne tik tuomet, kai aparatai genda, bet ir tada kai juos gadina piktybiškai arba pranešama apie nesamus gedimus. „Minėtoje situacijoje taip pat gali būti, kad automatas sugadintas tyčia – užkimštas monetomis. Tokiu atveju atvykę technikai fiksuoja gedimą ir pažeidimai, kuomet vairuotojai už paslaugą nesumoka, toliau nėra nagrinėjami, nes ne nuo žmogaus priklausė, kad jis nesusimokėjo. Pasitaiko atveju, kai melagingai pranešama apie automatų gedimus.“ D. Kaminskaitės teigimu, vairuotojai neturėtų piknaudžiauti tuo, kad registravus gedimą, užfiksuojami jų automobilių numeriai ir nuobauda už tvarkos pažeidimą nėra skiriama.

REKLAMA

„Nemokamas stovėjimas galimas tik gedimo pašalinimo laiku, o kai automatas ima veikti, būtina pasirūpinti, kad už stovėjimą būtų sumokėta – negalima tikėtis, kad ryte pastačius automobilį prie neveikiančio automato toje vietoje stovėjimas bus nemokamas visą dieną“, – sakė pašnekovė.

VŠĮ „Susisiekimo paslaugos“ tinklalapyje nurodoma, kad automobilio nutempimo atveju ar pastebėjus pastatytą automobilį pažeidžiant kelių eismo taisykles, reikia skambinti bendruoju pagalbos telefonu 112. Ne kartą viešai buvo akcentuojama, kad bendrojo pagalbos telefono operatoriai sulaukia didelio skambučių srauto žmonių, kuriems skubiai reikia greitosios medicinos, policijos ar gaisrininkų pagalbos. Į klausimą, ar šio numerio naudojimas sprendžiant transporto problemas - optimalus sprendimas, pašnekovė sakė: „Priverstinį nuvežimą tebevykdome, tad ir skambinama tokiais atvejais šiuo telefonu.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų