„Mūsų darbo praktikoje gausu užduočių, kurias vis dar atliekame rankiniu būdu – pavyzdžiui, pildome vaiko situacijos vertinimo anketas, suvedame informaciją į atskirus duomenų registrus, taip pat nuolat teikiame atsakymus raštu klientams, keičiamės svarbia informacija su socialiniais partneriais“, – pranešime cituojama tarnybos vadovė Ilma Skuodienė.
„Tokios administracinio pobūdžio veiklos kasdien pareikalauja daugiau nei pusės darbo laiko, kai tuo pat metu kas 9,5 minučių visoje šalyje tenka reaguoti ir į gaunamus pranešimus dėl galimų vaiko teisių pažeidimų“, – priduria ji.
Tikimasi, jog optimizavus veiklos procesus ir sumažinus vaiko teisių gynėjams tenkančią administracinę naštą, sutaupytą darbo laiką bus galima skirti kokybiškesniam bendravimui su vaiku ir šeima, operatyvesniam reagavimui, išsamesniam situacijos vertinimui, savalaikės pagalbos inicijavimui, komandiniams ir tarpinstituciniams pasitarimams bei profesinių kompetencijų ugdymui.
Tarnybos teigimu, šiuo metu jau yra suderintas veiklų įgyvendinimo planas, suformuota darbuotojų komanda, patvirtintas biudžetas, pasirašyta projekto finansavimo sutartis. Taip pat parengta informacinės sistemos techninė specifikacija bei paskelbtas informacinės sistemos sukūrimo paslaugų pirkimas.
Skaičiuojama, jog projektas finansiškai atsipirks jau per pirmuosius jo įgyvendinimo metus, o per artimiausius penkerius metus naujai sukurta informacine sistema ir elektroninėmis paslaugomis pasinaudos daugiau nei 15 tūkstančių vartotojų.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!