„Tai parodo labai agresyvų stilių, net, sakyčiau, tai galima pavadinti dūriu į nugarą. Dažniausiai prieš kalbant apie sumas yra vedamos derybos, diskusijos, pristatomos pozicijos, išgirstama kita pusė. Čia man nepanašu į labai nuoseklų darbą, man tai labiau panašu į politinę desperaciją“, – BNS antradienį teigė R. Masiulis.
„Lietuvos geležinkeliai“ pirmadienį pranešė sulaukę Latvijos geležinkelių reikalavimo padengti 57 mln. eurų nuostolius, tačiau antradienį paaiškėjo, kad Latvijos geležinkelių antrinė įmonė „LDz Cargo“ reikalauja padengti dar 25,4 mln. eurų praradimus.
Latvija taip pat reikalauja informacijos, kada bus atkurtas eismas geležinkeliu iš Mažeikių į Rengę. R. Masiulis teigia ne kartą patvirtinęs Latvijos transporto ministrui, kad ruožas bus atstatytas.
„Iš visų bendravimų indikacijų dėl pretenzijos nebuvo, dėl to ir vertinu tai kaip nedraugišką gestą. Kito mėnesio pradžioje Latvijoje vyks rinkimai ir manau, kad dabar reikia palaukti rinkimų, ir kalbėti su tais, kurie tuos klausimus galės spręsti“, – kalbėjo R. Masiulis.
Premjeras Saulius Skvernelis antradienį teigė nesuprantantis tokio Latvijos žingsnio, o pretenziją vadino neturinčią teisinio pagrindo.
„Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius Mantas Bartuška pirmadienį sakė, kad bendrovė yra suderinusi eismo Rengės ruožu atkūrimo planą ir jo laikosi, o jį planuojama atstatyti iki kitų metų pabaigos.
Rengės ruožas išardytas 2008 metais. Pernai Europos Komisijos „Lietuvos geležinkeliams“ skirtą 27,87 mln. eurų baudą įmonė sumokėjo sausio pradžioje, o pernai gruodį Europos Sąjungos (ES) Bendrajam Teismui Liuksemburge pateikė skundą prieš EK.