• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

O dabar kviečiame į netradicinę pamoką, kai klasėje – ne tik mokiniai, bet ir keturkojai. Klaipėdoje tokiose integruotose pamokose vaikai ne tik mokosi istorijos, geografijos ar lietuvių kalbos, bet ir dirbti drauge. O kam pamokose reikalingi šunys, netrukus ir sužinosite?

O dabar kviečiame į netradicinę pamoką, kai klasėje – ne tik mokiniai, bet ir keturkojai. Klaipėdoje tokiose integruotose pamokose vaikai ne tik mokosi istorijos, geografijos ar lietuvių kalbos, bet ir dirbti drauge. O kam pamokose reikalingi šunys, netrukus ir sužinosite?

REKLAMA

Štai taip džiugiai Klaipėdos Gabijos progimnazijos mokiniai pasitinka šiandienos pamokos svečius: Erdelio terjerą Kuršį, anglų kokerspanielę Kleopatrą ir Berno zanenhundę Lotą. Netrukus čia prasidės neįprasta, integruota lietuvių kalbos, istorijos ir geografijos pamoka.

Progimnazija antri metai dalyvauja projekte ir šunys pamokose lankosi bent kartą per savaitę. „Šuo yra motyvatorius, visų pirma jis yra dėl to, kad motyvuoti vaikus labiau įsitraukti, nes iš tiesų dabartinėje mokykloje, pamokose dėl didžiulio streso, įtampos, keliamų reikalavimų yra labai vaikai užsidarę, labai individualistai, kad dirbti komandose, kad juos motyvuoti, šuo čia yra iš tiesų puikiausia galimybė ir jis pirmiausia deformalizuoja aplinką“, - aiškina kuriančioji praktikė Inga Norkūnienė.

Pasak pašnekovės, mokymo metodai turi keistis pagal vaikus: retas dabar nori tiesiog sėdėti ir mokytis iš vadovėlio.

Ir aš pati, kaip klasės vadovė, aš žiūriu ir džiaugiuosi, nes mes labai padarėm didelę pažangą. Labai didelę pažangą, nes vaikai geba dirbti efektyviai“, - sako klasės auklėtoja Rima Norkienė. Gabijos progimnazijoje dėstoma rusų kalba, tačiau per šias pamokas vaikai gilina lietuvių kalbos žinias. Šunys pamokose tampa ir motyvatoriais, esą, geriau įsimenami faktai susiejus juos su geromis emocijomis.

REKLAMA
REKLAMA

Vaikai noriai imasi užduočių ir susitelkia dirbti drauge, jei tai daroma šuns labui. O kaip mokykloje jaučiasi šunys?

„Kuršis yra daugiau dalyvis, jis mėgsta daugiau dalyvauti, užduotys, jis yra ieškojimo šuo, duodam užduotis susirasti vaikams jas, o tarkim Kleopatra yra glostymo šuo, jai patinka kontaktuoti su vaikais, ji gali ilgai stebėti, Lota gali ilgai gulėti, tiesiog šunys čia jaučiasi patogiai, nes tai yra Maltos ordino pagalbos tarnybos šunys pagalbininkai“, - pasakoja kuriančioji praktikė I.Norkūnienė.

Per netradicines pamokas ypač daug dėmesio skiriama vaikų emocijoms. Pamokos pradžioje ir pabaigoje prašoma nupiešti savo nuotaiką.

Kadangi yra alergiškų vaikų, į pamokas stengiamasi kviesti tas veisles, kurios alergijų nekelia. O šuns baimę vaikai nugali gan greitai.

Plačiau apie tai – TV3 reportaže.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų