Konkurencijos taryba nusprendė pradėti tyrimą ir aiškintis, ar Latvijos muzikos žvaigždės Laimos Vaikulės koncertų Lietuvoje reklama nebuvo klaidinanti, praneša „Lietuvos Rytas“.
Taryba tokį tyrimą atliks gavusi vieno koncerte dalyvavusio asmens skundą.
„Skundą pateikęs asmuo skundėsi, kad per koncertą buvo priverstas stebėti bendrovės „Zepter International“ puodų reklamą, nors koncerto reklamoje apie tai nebuvo užsiminta“, – sakė Konkurencijos tarybos atstovė spaudai Palmira Kvietkauskienė.
Tyrimą planuojama baigti kitąmet.
L.Vaikulės koncertai Vilniuje ir Šiauliuose vyko šiemet spalį.
„Lietuvos rytas“ rašė, kad mokamus bilietus įsigiję žmonės buvo priversti dvi valandas laukti dainininkės pasirodymo bei stebėti „Zepter International“ puodų reklamą.