Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
tie kur issizada savo ideju tai pid..... .patys pavojingiausi gali net savo teva parduot arba savo subine.
Nori pereit į kitą partiją - atsisakyk seimo mandato ir eik kur tik nori! Kad ir toli toli.....
Negalima uždrausti seimūnams pabėgti į kitą partiją, tegu bėga, jei atsivėrė akys, suveikė mėnulio pilnatis ar jei kas kyštelėjo rublių bei tugrikų.
Tegu bėga, bet tada PRIVALU viešai atsisakyti per rinkimus gauto mandato ir išeit iš Seimo.
Tai taip paprasta ir aišku...
Tegu bėga, bet tada PRIVALU viešai atsisakyti per rinkimus gauto mandato ir išeit iš Seimo.
Tai taip paprasta ir aišku...
Taip žmonės seimo narius išrinko kaip LICS narius ,o dabar jie jau LRLS
Mūsų nesusitupėjusiai demokratijai sprendimas apriboti "perbėgėlius" būtų naudingas. Kol kas partijos yra be savo ideologijos: vienintelė ideologija - būti valdžioje ir gauti iš to asmeninės naudos.
Man įdomu kiek iš pasisakančių įstatymu apriboti seimo nario laisvę rinktis, prisimena savo rinktą seimo narį? Gal kas nors yra kokia nors forma perdavęs savo, kaip rinkėjo nuomonę vienu ar kitu klausimu savo rinktam seimo nariui. Ar daug pažįstate darbdavių, kurie metų metus mokėtu darbuotojui atlyginimą, bet nereikalautu dirbti įmonės darbus. Sprendimas išjungti internetą vargu bau sužadins darbuotojo norą dirbti. Manau, kad alkoholio reklamos įstatymas, "kelių erelių" automobilių poilsis autopolicijos aikštelėse gana vaizdžiai rodo kaip samdomi darbuotojai gražiai paprašyti imasi darbo.
Siaip tai begti sveika, sirdis geriau dirba, ypac jei darbas sedimas. Atrodo, kad begimas is partijos i partija yra blogis, bet reiktu atkreipti demesi, kad paprastai begiama prie valdzios, kur saldesnis kasnis. Stipriai siuo klausymu autoriui neoponuociau, jei tai butu tik partiju keitimas. Bet kad didelio skirtumo tarp partiju nera, ta kur kaire, kovoja uz kapitalistus, ta kur desineje kovoja uz kapitalistus, ta kur tautiskai, jau suvalgyta, ta kur kriksciniska ir demokratiska jau ryjama, taip kad nera didelio ideologinio skirtumo, taikomas tas pats metodas tempti is save kuo daugiau.
Nors autoriaus issakyta mintis ir nera nauja, taciau prie jos noreciau priduti dar ir kita ne nauja minti, kad negalima butu leisti Seimo nariams uzimti postu Vyriausybeje, isskyrus Ministra Pirmininka. Kiti turi dirbti ta darba, kam buvo isrinkti, o ne begti prie saldesnio valdzios lovio. Taigi siulyciau apjungti sias abi nenaujas mintis i viena istatyma del negalejimo lakstyti is partijos i partija kol esi Seime ir tapti Vyriausybes nariu, isskyrus Ministra Pirmininka.
Nors autoriaus issakyta mintis ir nera nauja, taciau prie jos noreciau priduti dar ir kita ne nauja minti, kad negalima butu leisti Seimo nariams uzimti postu Vyriausybeje, isskyrus Ministra Pirmininka. Kiti turi dirbti ta darba, kam buvo isrinkti, o ne begti prie saldesnio valdzios lovio. Taigi siulyciau apjungti sias abi nenaujas mintis i viena istatyma del negalejimo lakstyti is partijos i partija kol esi Seime ir tapti Vyriausybes nariu, isskyrus Ministra Pirmininka.
Autorius teisus.
Idomu, jei į valdžią ateitu Hitleris, ar galima būtų pereiti iš jo frakcijos į kokią kitą?
Jau tie mūsų lietuviai! Pasižiūrėjo į straipsnio autoriaus pavardę - O, užsienietis! Svenn Arne Lie! Norvegas! Ir visi kaip vienas - teisingas straipsnis, koks geras siūlymas!
Tačiau straipsnis ir mintys jame visiškai seklios, banalios ir klaidingos. Uždrausti bėginėti po partijas? Tai paprasčiau uždrausti partijas iš vis. Ką jis siūlo? Įstatymu ištaisyti sudėtingą, ilgalaikę ir struktūrinę visos politinės sistemos problemą. Visiškas naivuolis!
Reikia visai kito požiūrio į šią ir su ja susijusias problemas. Reformuota turėtų būti visa politinė sistema, atitinkamai ir Konstitucija, pakeista rinkimų sistema ir valdžios šakų suskirstymas bei kompetencijos ribos. Pakeitimai fundamentalūs! O straipsnyje minimos priemonės primena klizmos darymą mirštančiam.
Atskirti reikia įstatymų leidžiamąją valdžią nuo vykdomosios iš esmės. Vadinasi rinkimai į Seimą turėtų vykti ne pagal partinius sąrašus. Seimas neužsiimtų Vyriausybės formavimu ir ūkiniais reikalais, o tik įstatymų leidyba. Vyriausybę turėtų formuoti savivaldybių atstovai, kurie galėtų būti renkami ir pagal partinius sąrašus, ir mažoritariniu būdu.
Variantų gali būti ne vienas. Svarbiausia - funkcijų ir kompetencijos ribų perskirstymas. Be to niekas nesikeis! Įstatymai, neturintys nieko bendro su blaiviu protu ir realybe, paprastai apeinami ir neveikia.
Tačiau straipsnis ir mintys jame visiškai seklios, banalios ir klaidingos. Uždrausti bėginėti po partijas? Tai paprasčiau uždrausti partijas iš vis. Ką jis siūlo? Įstatymu ištaisyti sudėtingą, ilgalaikę ir struktūrinę visos politinės sistemos problemą. Visiškas naivuolis!
Reikia visai kito požiūrio į šią ir su ja susijusias problemas. Reformuota turėtų būti visa politinė sistema, atitinkamai ir Konstitucija, pakeista rinkimų sistema ir valdžios šakų suskirstymas bei kompetencijos ribos. Pakeitimai fundamentalūs! O straipsnyje minimos priemonės primena klizmos darymą mirštančiam.
Atskirti reikia įstatymų leidžiamąją valdžią nuo vykdomosios iš esmės. Vadinasi rinkimai į Seimą turėtų vykti ne pagal partinius sąrašus. Seimas neužsiimtų Vyriausybės formavimu ir ūkiniais reikalais, o tik įstatymų leidyba. Vyriausybę turėtų formuoti savivaldybių atstovai, kurie galėtų būti renkami ir pagal partinius sąrašus, ir mažoritariniu būdu.
Variantų gali būti ne vienas. Svarbiausia - funkcijų ir kompetencijos ribų perskirstymas. Be to niekas nesikeis! Įstatymai, neturintys nieko bendro su blaiviu protu ir realybe, paprastai apeinami ir neveikia.
REKLAMA
REKLAMA
Reikia uždrausti perbėginėjimą į kitas partijas