„Neabejotinai, įmonės valdyba dar turės aptarti tuos dalykus, nes man abejonių tai sukelia. Natūralu, kad vilniečių namus šildo ne automobiliai, o kiti dalykai ir investicijų poreikis yra į šilumos ūkį. Kol kas aš labai abejoju, ar automobilių įsigijimas yra pirmasis poreikis“, - žurnalistams penktadienį sakė R.Šimašius.
Kaip skelbė 15min.lt, iš „Vilniaus energijos“ šilumos ūkį perėmę savivaldybės valdomi Vilniaus šilumos tinklai, nors ne per seniausiai skundėsi lėšų trūkumu investicijoms, paskelbė viešąjį pirkimą 93 naujų automobilių nuomai - taip tikimasi pakeisti beveik visą automobilių parką. Nurodyta, kad visi automobiliai privalo būti pagaminti ne anksčiau nei 2017 metais.
Vilniaus šilumos tinklų komunikacijos vadovė Edita Sirutienė 15min teigia, kad naujas transportas reikalingas šilumos gamybai ir šilumos ūkio įrenginių priežiūrai, taip pat lengvaisiais automobiliais būtų vykstama į šilumos tinklų objektus.
R.Šimašius sako, kad klausimų kyla ir dėl automobilių naujumo.
Vilniaus šilumos tinklai BNS atsiųstame komentare nurodė, kad iš „Vilniaus energijos“ kovo pabaigoje perėmė 25 automobilius, 16-kos jų būklė neatitinka techninių reikalavimų, jie yra 12-13 metų senumo ir juos reikia nuolat remontuoti.
Anot bendrovės, anksčiau šilumos tinklai naudojo apie 140 įvairių transporto priemonių, dar apie 100 darbuotojų buvo mokama už jų asmeninių automobilių naudojimą pagal panaudos sutartis. Daugumos tokių sutarčių ketinama atsisakyti.
„Pagal dabartinį VŠT darbuotojų ir planuojamų naudoti transporto priemonių skaičių VŠT neišsiskirtų iš kitų panašių įmonių. Skelbdama konkursą VŠT tikslas siekia turėti galimybę transporto priemones nuomotis už mažiausią kainą, o išsinuomojus jas, išvengti papildomų išlaidų jų eksploatacijai. Todėl nuspęsta konkursą skelbti šių metų laidos automobiliams, o pirkimo konkurso sąlygas suformuluoti taip, kad jis pritrauktų kuo daugiau dalyvių“, - teigiama VŠT atsakyme.