Lietuvos automobilių kelių direkcija nurodė, kad rekonstrukcija pradėta nuo praėjusių metų spalio.
Rangos sutartis pasirašyta su dviem rangovais: bendrovė „Kauno tiltai“ tvarkys keturis ruožus, o „Fegda“ – vieną. Bendra viso projekto vertė – apie 42,6 mln. eurų.
Kaip teigia Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) darbuotojai, įgyvendinant A1 kelio ruožo nuo 10 iki 95 km projektą, rekonstrukcija vykdoma 5-iuose skirtinguose kelio Vilnius-Kaunas-Klaipėda ruožuose: nuo 10 iki 18,1 km, nuo 18,1 iki 27,56 km, nuo 27,56 iki 56,96, nuo 56,97 iki 87,44 km ir nuo 87,44 – 95 km. Pagal sutartis, keturių ruožų darbų pabaiga numatoma 2021 m. gegužę, vieno – 2021 m. liepą.
Kaip rašo portalas, dažniausi eismo ribojimai – susiaurėjusi važiuojamoji dalis, greičio ribojimas iki 70 km/val., uždaryta viena eismo juosta. Dabar didelių nepatogumų vairuotojams tai neturėtų sukelti, tačiau padidėjus automobilių srautams vasarą, tikėtina, kad vairuotojams teks apsišarvuoti kantrybe.
Kelio ruože nuo Vilniaus iki Kauno yra didžiausias transporto srautas ne tik Lietuvoje, bet ir Baltijos šalyse. Vidutinis metinis eismo intensyvumas šioje kelio dalyje siekia apie 30 tūkst. automobilių per parą.