Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Ne tik policija ir kelininkai turi dirbti kad nebutu skaudziu nelaimiu. Vairuotojai turekit sazines prisipazinti kad patys pazeidziate KET , ypac apie lenkima posiukiuose pries kalna ir pan.. Estijoje pavazinejau - tai ten kultura auksta , nors keliu bukle vidutine ir eismo juosta (judejimo kryptimi ) viena. Cia kalbu apie pagrindini kelia nuo Talino iki Latvijos. O pas mus Panevezys Kaunas keliu vaziuoti reikia tureti ledinius nervus arba valerijono pavartoti.
Neužtenka žemėlapy spalvotu pieštuku apvedžiot kelis kelius ir skambiai pavadint juos "Via Baltica magistrale", o po to naiviai tikėtis, kad kai kurie jokios kritikos neatlaikantys ruožai nebus avaringi. Pavadinimo autoriai, pabandykit dažniau pavažinėt vadinamos "Via Balticos" atkarpa nuo Kėdianių iki greitkelio Vilnius-Klaipėda. Kurioj čia vietoj yra panašumų į "magistralę"? Kaunas-Kalvarija dalyje, jei nebūtų "pažeidžiančių taisykles" ir pasitraukiančių į dešinę fūristų ar lėčiau važiuojančių lengvų auto vairuotojų - tai išvis niekas niekur nenuvažiuotų arba išsitaškytų trigubai daugiau nei dabar. Dar 2006 metais Kaunas-Marijampolė eismo intensyvumas beveik susilygino su Sitkūnai-Klaipėda autostrados atkarpa, dabar pirmąja atkarpa pravažiuoja dar daugiau mašinų. O kaip atrodo kelias vienur ir kitur? Pristatė kvailų kuoliukų sankryžose su šunkeliais, tipo "saugiau". Jėga.
Platint kelia reikia!!! Jau senai laikas, tiek avariju, ir ne visos avarijos ivyko del lenkimo ar greicio!
Pati automagistrale bloga, neverskit cia visko vairuotojams. Ar tokiam auto srautui toki kelia nutiest reikejo ??? Net geda automagistrale ir vadint
REKLAMA
REKLAMA
Policija: kruviniausias kelias Lietuvoje – „Via Baltica“