Savo istorija pasidalino „Facebook“ grupėje „NEPATIKIMI ASMENYS“. Molėtų rajone, Gruodžių kaime, už dviejų naktų viešnagę namelyje ant ratų ežero pakrantėje sumokėjusi 280 eurų kompanija liko šokiruota.
Pranešė nuomininkui apie kvapą, nešvarumus ir sulūžusius baldus. Šis pasiūlė poilsiautojams važiuoti namo, jeigu jiems nepatinka, o jis savo ruožtu grąžins pinigus.
Tačiau lankytojai nusprendė pasilikti ir pinigus grąžinti reikalavo pasibaigus viešnagei. Savininkui nesutikus pasipylė skambučiai iš skirtingų telefono numerių.
Tik atvažiavę ėmė tvarkytis
Tik atvažiavę į skelbime tvarkingai atrodžiusį namelį svečiai poilsiauti neskubėjo, mat reikėjo tvarkytis.
Kaip tvirtino „Facebook“ grupėje istorija pasidalinusi poilsiautoja, vagonėlis buvo nusėtas dulkėmis, maisto likučiais, voratinkliais, o lentynose rado ir tuščių alkoholio butelių.
„Dar nesu buvusi tokioje vietoje, kur beveik absoliučiai viskas sulūžę ir toks jausmas, kad savininkas piršto nepajudina, nieko viduje netvarko. Gal čia interjero detalė“, – stebėjosi ji.
Vis dėlto namelio savininkas Romanas Puzynuvas sakė, jog namelio lankytojai paprasčiausiai atvažiavę ėmė „kabinėtis“. Pasak jo, namelį kaskart prieš atvažiuojant poilsiautojams išvalo ir dėmių ar butelių tikrai tąkart neliko.
Pripažino, kad nuo šaldytuve buvo paliktas pienas ir majonezas, todėl svečiams pasiūlė šiuos produktus išmesti.
„Namukas nėra 5 žvaigždučių viešbutis, galima ir dulkių pastebėti, jeigu ieškosi“, – sakė jis.
Karštą vandenį galėjo turėti tik nuomininkui įjungus
Lankytojos teigimu, dušo kabina buvo suklijuota lipnia juosta, čiužinys su duobe, o lova sulūžusi, jų viešnagės metu iškrito ir durų rankena. Taip pat norint karšto vandens savininkas prašė informuoti apie tai, kad galėtų įjungti.
„Karštą vandenį laiko išjungtą, nes bijo, kad kažkas ten užsidegs. Normalu? Ryte pakvietus, kad įjungtų vandenį, dar gavome pastabą, kad anksti keliamės (buvo apie 8 valanda ryto)“, – pridūrė poilsiautoja.
Štai savininkas minėjo, kad viską, ko lankytojai paprašė, sutvarkė jų viešnagės metu ir problemos nematė. Spėjo, kad likusią netvarką, kuria lankytojai skundėsi, padarė patys, kad atgautų pinigus.
„Lova šiek tiek sulaužyta, tai ir sakau: „Gerai, atnešiu kitą lentą“. Nieko tokio, juk galima sėdėti, kam čia šokti ant tos lovos. O karštą vandenį įjungiau, kai reikėjo, man tik pusė minutės ateiti ir viskas tvarkoje. Iškritusią rankeną irgi gi galima užsukti atgal“, – kalbėjo R. Puzynuvas.
Pabrėžė, jog šie svečiai yra vieninteliai besiskundžiantys tvarka, o patenkintų ir vis sugrįžti norinčių poilsiautojų sodyboje netrūksta.
Prieš išvažiuojant įsiplieskė konfliktas: pasipylė skambučiai iš skirtingų numerių
Prieš išvykstant šeima prašė grąžinti pinigus, tačiau savininkas atsisakė. Kaip namelyje apsistojusi moteris prisimena, pokalbio pabaigoje savininkas parodė špygą.
Tuo tarpu nuomininkas tikino špygos nerodęs, tik mostelėjęs ranka, kad šie nueitų. O pinigus atsisakė grąžinti, nes namelio svečiai nesutiko jų priimti ir išvažiuoti, kai tik atvyko.
„Tada nuėjau namo, o jinai iš paskos manęs irgi eina naglai, duris stumia į mane. Jei netiko, reikėjo sakyti, kad negyvens tokiame šiukšlyne ir važiuoti namo“, – pasakojo savininkas.
Tuo tarpu namelyje apsistojusiems 5 svečiams važiuoti namo sumokėjus už kurą ir suplanavus savaitgalį būtų buvę sudėtinga, buvo rašoma „Facebook“ įraše.
Praėjus savaitgaliui savininkas pasakoja kasdien iš skirtingų telefono numerių sulaukiantis šios šeimos skambučių su prašymais grąžinti pinigus, dėl to jaučiasi reketuojamas ir žada kreiptis į advokatus.