Atkreipęs dėmesį į žiniasklaidoje įvardytas aplinkybes apie mėginimus Lazdijų rajone galimai neteisėtai privatizuoti ežerą, Seimo kontrolierius A. Normantas pradėjo tyrimą, kuriuo siekė nustatyti, ar teisėtai sprendžiamas Seliovinio ežero privatizavimo klausimas.
Atliekant tyrimą nustatyta, kad 2013 metais patvirtintame Kučiūnų kadastro vietovės žemės reformos žemėtvarkos projekte, kuriame piliečiams nuosavybės teisių atkūrimui buvo suprojektuotas vandens telkinys – Seliovinio ežeras tuo metu jau buvo įtrauktas į Lazdijų rajono savivaldybės tarybos sprendimu patvirtintą Išperkamų ir neprivatizuojamų vandens ūkio paskirties žemės sklypų, priskiriamų rekreacinėms reikmėms, sąrašą.
„Seliovinio ežeras yra priskirtas rekreacinei teritorijai, t. y. valstybinės reikšmės paviršinimas vandens telkiniams, todėl vadovaujantis Žemės ir Žemės reformos įstatymų nuostatomis, reglamentuojančiomis, kad vandens telkiniai neprivatizuojami, jei jie priskirti valstybinės reikšmės vidaus vandenims, negali būti privatizuojamas“, – savo išvadose pažymėjo Seimo kontrolierius.
Pritardama Seimo kontrolieriaus rekomendacijoms, Nacionalinė žemės tarnyba pavedė Nacionalinės žemės tarnybos Lazdijų skyriui nebevykdyti Seliovinio ežero privatizavimo ir papildyti Alytaus apskrities Lazdijų rajono Kučiūnų seniūnijos Kučiūnų kadastro vietovėje naujai atsiradusių valstybės išperkamos ir neprivatizuojamos žemės, miško ir vandens telkinių plotų sąrašą, įrašant Seliovinio ežerą.
„Nacionalinė žemės tarnyba ir Lazdijų rajono savivaldybė turi imtis priemonių, kad ateityje pareigūnai derindami žemėtvarkos projektus įvertintų visas aplinkybes, turinčias reikšmės derinamiems projektams – savo pareigas jie atliktų atidžiai ir rūpestingai, vadovautųsi teisės aktų reikalavimais“, – sakė Seimo kontrolieriaus A. Normantas.