Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Tai kam išvis tie pilotai - integruokit DI(Dirbtini Intelekta) ir tegul pilotuoja tuos lektuvus, tikrai neliktu ne vienos avarijos.
Vilniaus Oro uostas dirba pazeidziant visus reikalavimus lektuvu judejimas viksta visa nakti bet kokiu oru , ijems tik galvoi pinigai , eigu lektuvai is Salininku puses tuptu butu Kotostrofa ant viso pasaulio , sadint i kaleima reike Oro uosto vadovus arba blakuot darba visa Oro uosto , turbut mazai liko kad zmones taip ir padaritu !!!!
I pilotų kabiną...po gyvą inspektorių ir...kiekvienam pilotui!
Vaizdą rašyti,bet po kiekvieno sėkmingo nusileidimo kad pilotai jį visada ištrintų.
Kažkokie "ekspertai"-idiotai iš straipsnio į straipsnį keliauja ir vis komentuoja. Kas čia per klounai?
Bokšto kaltė. Nekontroliavo nusileidimo, nei aukščio, nei greičio.
Jeigu ir prikišę nagus rusai Lietuva abejoju ar tai viešai pasakys. Kaip kad buvo ir su į Lenkija atskridusia raketa. Niekas nepasikeitė. O kad rusai daro trikdžius gps tai čia jau visi žino, nes kažkaip keistai lėktuvas leidosi, lyg dar turėjo būti didelis rezervas po juo.
Bokštas turėjo matyti, kad lėktuvas per žemai skrenda ir siųsti jam visus pavojaus signalus, ar taip buvo?
@Skridimas
bokste sedejo boba ir skaicavo svo zilus plaukus semseje...jai nebuvo kada paziuret i ekrana,kad lektuvas per anksti leidziasi.dabar,kad isukt boba,o tuo paciu ir visa administracija,klyks-RUSAI PUOLA.
dabar skrisiu tik iš kauno
nejuokinga
REKLAMA
REKLAMA
Po tragiškos lėktuvo katastrofos Vilniuje – atskleidė apie pokyčius: įrašinės ne tik garsą, bet ir vaizdą?