• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Bendrojo pagalbos centro (BPC) viršininkas Audrius Čiuplys sako, kad tikrinant gyventojų perspėjimo sistemą antradienio vakarą žinučių abonentai neturėjo sulaukti, tad aiškinamasi, kodėl taip nutiko.

Bendrojo pagalbos centro (BPC) viršininkas Audrius Čiuplys sako, kad tikrinant gyventojų perspėjimo sistemą antradienio vakarą žinučių abonentai neturėjo sulaukti, tad aiškinamasi, kodėl taip nutiko.

REKLAMA

A. Čiuplys BNS teigė, kad testas atliktas kilus įtarimui, kad Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamente (PAGD) sutriko gyventojų perspėjimo sistema.

„Testavimas atliekamas kasdien, tik žinutės nebūna siunčiamos gyventojams. Šiuo atveju, žinutės siunčiamos gyventojams. Iš principo, išsisiųsti neturėjo. Ar buvo tas sutrikimas – dar bus aiškinamasi“, – BNS sakė A. Čiuplys.

Gyventojai žinutes apie atliekamą sistemos patikrinimą išmaniuosiuose telefonuose gavo antradienį, apie 22 val. vakaro, dalis žmonių pasipiktino dėl be reikalo drumsčiamos ramybės.

Anot A. Čiuplio, situaciją dar aiškinsis informacinių technologijų specialistai, tačiau, anot jo, pirminiais duomenimis kitos galimybės tuo metu patikrinti sistemą, nei siunčiant žinutes, nebuvo.

„Galbūt tas laikas buvo toks netinkamas, bet manome, kad geriau atlikti tokiu laiku, nei naktį neturėti jokios galimybės išsiųsti, jei būtų poreikis. Tuo metu kito būdo įsitikinti nebuvo“, – teigė jis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų