Departamentas planuoja tam skirti iki 42 tūkst. eurų.
Pirkimo reikalavimuose nurodoma, kad iki trijų minučių trukmės filmas „turi būti originalus ir sukurtas pagal naują, niekur nematytą scenarijų“, o pats scenarijus – turėti aiškią siužetinę liniją ir visus filmo scenarijui įprastus komponentus.
Pageidaujama, kad klipas pristatytų Lietuvą visais keturiais metų laikais, jis turėtų būti sukurtas anglų kalba, pageidaujama, kad jus būtų subtitruotas kitomis kalbomis. Tiekėjas taip pat turės sukurti trumpąją – iki minutės trukmės filmo versiją.
„Pageidautina, kad pasaulis Lietuvą pamatytų kitokią nei yra įprasta šalis matyti turizmo galimybes pristatančiuose kitų šalių įvaizdiniuose filmuose (...). Filmas turi būti sukurtas pasitelkiant įspūdingiausius Lietuvos vaizdus, ypač akcentuojant turtingą ir unikalų Lietuvos gamtos ir kultūros paveldą, prie vaizdų priderinant įspūdį sustiprinantį garso takelį“, – rašo konkurso rengėjai.
Filmą ketinama demonstruoti per oficialius renginius, turizmo parodose, pristatymuose, naudoti prezentacijose, susitikimų metu, platinti per Lietuvos diplomatines atstovybes, taip pat internete, todėl jis „turi žadinti žiūrovo norą juo dalytis socialiniuose tinkluose“ ir „užsienio auditorijos susidomėjimą Lietuva kaip turistine šalimi“.
Praėjusią savaitę naujienų portalui 15min.lt paskelbus žinią, kad platformoje su šūkiu „Real is beautiful“ (Tikra yra gražu) naudojamos ne tik Lietuvoje darytos iliustracijos. Po kritikos lavinos Turizmo departamento vadovė Jurgita Kazlauskienė pranešė atsistatydinanti iš pareigų.