• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Sostinės Pavilnio mikrorajone atidarius naują maisto prekių parduotuvę, eilės prie jos nusidriekė nuo pat ankstyvo ryto. Žmonių buvo gausu ir parduotuvės viduje. Vietiniai mano, kad visa tai – dėl atidarymo proga per pusę atpigintų oro kompresorių, išpirktų vos per kelias minutes. Parduotuvės atstovai situacijoje nieko blogo neįžvelgia ir tvirtina, jog buvo laikomasi visų saugumo reikalavimų.

Sostinės Pavilnio mikrorajone atidarius naują maisto prekių parduotuvę, eilės prie jos nusidriekė nuo pat ankstyvo ryto. Žmonių buvo gausu ir parduotuvės viduje. Vietiniai mano, kad visa tai – dėl atidarymo proga per pusę atpigintų oro kompresorių, išpirktų vos per kelias minutes. Parduotuvės atstovai situacijoje nieko blogo neįžvelgia ir tvirtina, jog buvo laikomasi visų saugumo reikalavimų.

REKLAMA

Ketvirtadienį duris atvėrė nauja „Lidl“ parduotuvė Pavilnyje. Kaip teigia vietiniai gyventojai, eilės prie naujosios parduotuvės nusidriekė nuo pat ankstaus ryto, dar prieš parduotuvės atidarymą, o gyventojų tikrai netrūko visą dieną tiek viduje, tiek lauke. Žmonės teigia, kad reikėjo gerai paieškoti vietos automobiliui parduotuvės aikštelėje.

„Pravažiavau ryte pro šalį, sausakimša: jausmas, kad ne atidarymas, o visų „Lidl“ uždarymas visoje Lietuvoje amžiams”, – uždaroje „Facebook“ grupėje stebisi gyventojas.

REKLAMA
REKLAMA

„Iki pat vakaro pilna žmonių, visi puola kaip išprotėję“, – komentuoja kitas.

Taip pat dalinosi nuotraukomis iš naujos „Lidl“ parduotuvės atidarymo. Jose – visą prekybos centro pastatą juosiančios pirkėjų eilės, kai kur ir sunkiai išlaikomi atstumai. Panašiomis nuotraukomis dalinosi ir pats prekybos tinklas.

REKLAMA

Pasirodo, jog žmonės prie parduotuvės rinkosi ne veltui, čia atidarymo dieną pirkėjai buvo viliojami reklaminiu leidiniu, kuriame be nupigintų bananų ir vištienos buvo reklamuojami ir oro kompresoriai.

Būtent tądien juos įsigyti buvo galima perpus pigiau, tačiau prekės buvo greitai išgraibstytos – vienas komentatorius keturios minutės po parduotuvės atidarymo paskelbė, jog „paėmė paskutinį“.

REKLAMA
REKLAMA

Gyventojai pasipiktino tokiu karantino metu vykusiu sujudimu ir iškėlė klausimą, ar taip elgtis yra tikrai protinga. „Ar pasiutot?“

Atsirado ir besiteisinančių: „Galite pasmerkti, bet su realiai reguliuojamu (apsaugos daug) žmonių kiekiu praleist parduotuvėje iki 15 min. ir įsigyti kompresorių 70-80 eurų pigiau gal nėra mirtina nuodėmė?“

Prekybos tinklo atstovai tvirtina, kad ėmėsi papildomų saugumo priemonių

„Lidl Lietuva“ atstovė ryšiams su visuomene Lina Skersytė sako, jog parduotuvės atidarymo dieną buvo imtasi papildomų priemonių klientų saugumui ir srautų reguliavimui užtikrinti.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Pirkėjų srautų reguliavimui buvo pasitelkti papildomi apsaugos darbuotojai, kurie reguliavo pirkėjų srautus tiek lauke prie parduotuvės, tiek ir patenkant į parduotuvės vidų. Apsaugos darbuotojai taip pat prižiūrėjo, jog lauke pirkėjai laikytųsi saugaus atstumo.

Atidarymo dieną buvo papildomai dezinfekuojamos vežimėlių rankenos bei parduotuvės paviršiai, pirkėjai informuojami apie saugumo reikalavimų laikymąsi. Taip pat nemokamai buvo dalinamos apsauginės veido kaukės“, – rašoma „Lidl“ atsiųstame komentare.

REKLAMA

Viliojo reklaminiu leidiniu

Dar gruodį Vyriausybei įvedus sugriežtintus karantino ribojimus, nutarime atsirado nauja nuostata dėl trumpalaikių akcijų reklamavimo:

„Rekomenduojama visose parduotuvėse, prekybos centruose, turgavietėse ir kitose viešose prekybos vietose bei paslaugų teikimo vietose nenaudoti trumpalaikių pardavimų skatinimo priemonių (išpardavimų, nuolaidų valandų, degustacijų ir kt.), kurios didina pirkėjų ir lankytojų srautus tam tikru itin trumpu laiku ir tam tikroje vietoje (išskyrus prekybą internetu)“.

REKLAMA

Tuomet Sveikatos apsaugos ministerijos Spaudos tarnybos patarėja Neringa Mikėnaitė tv3.lt aiškino, kad toks leidinys, kuriame pateikiamos tik nuolaidos, nelaikytinas trumpalaike skatinimo priemone, kuri didina pirkėjų ir lankytojų srautus tam tikru itin trumpu laiku ir tam tikroje vietoje.

„Visgi, jei lankstinuke būtų akcentuota, kad tam tikras prekes bus galima įsigyti tik tam tikrą dieną konkrečiu laiku – tokia priemonė atitiktų nutarime minimas priemones“, – paaiškino patarėja.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Šiuo atveju L. Skersytė teigia, jog oficialiai jokios rekomendacijos pažeistos nebuvo, o reklamuojamos akcijos visgi nebuvo vienadienės

„Specialūs pasiūlymai nebuvo taikomi tik atidarymo metu, šie pasiūlymai galioja keturias dienas – nuo ketvirtadienio iki sekmadienio“, – komentuoja „Lidl Lietuva“ atstovė ryšiams su visuomene.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų