„Pirmiausia nuėjau apžiūrėti parduodamų dėvėtų drabužių, ir iš karto sugedo nuotaika. Pardavėja labai nemaloniai bendravo, man buvo tikrai labai nesmagu. Nustebino ir kitos prekiautojos grubumas: priėjau prie siūlų ne pirkti, o tik pasižiūrėti – pradėjo įkyriai siūlyti, aiškinti, kad būtinai pirkčiau. Netgi supyko, mane vos ne su žemėm sumalė…“ – tikino moteris.
„Jokios pagarbos žmogui. Kur girdėta, kad prekyboje dirbantis žmogus galėtų šitaip įžeidinėti pirkėją? Jaučiuosi pažeminta“, – neslėpė gyventoja.
Jai keistas ir prekybininkų įžūlumas bandant prekę įsiūlyti: „Kodėl, jeigu jau priėjau prie prekės, bando primesti, kad būtinai turiu įsigyti? Juk mano reikalas – pirkti ar ne.“
Taip pat sakė pasigedusi kitur paprastai matomos informacijos apie pardavėjų vardus: „Kodėl turgaus prekiautojai neturi kortelių su savo vardais, kokios būna pas parduotuvių darbuotojus? Bent jau žinočiau, kas konkrečiai mane įžeidė. Turguje lankytis tenka retai, tačiau kai šitaip elgiamasi, išvis ten nebeisiu.“
Bendrovės „Ukmergės paslauga“ administruojamo turgaus kontrolierius Kęstutis Valatka sako, kad pirkėjai turėtų pranešti apie panašius konkrečius atvejus: „Jei įvyko tokia situacija, paprasčiausiai visada reikia ateiti į turgaus administraciją, ir konfliktą bandysim spręsti. Labai retai, bet konfliktų tarp pirkėjų ir pardavėjų pasitaiko: tai vienas ar kitas ko nesuprato, kuris nors per garsiai pasakė, atsakė.“
Dažniau, teigė jis, kivirčų kyla, kai nesutinkama priimti prekės, jeigu pirkėjas nori ją pakeisti. „Visiems bandom įteigti, kad pirkdami prašytų čekio. Pas mus išrašomi ranka blankai, kurie yra kasos aparato čekių analogai. Juose – ir informacija apie prekes. Bet kuriuo atveju prekė turi būti priimama ir pakeičiama įstatymų nustatyta tvarka“, – aiškino pašnekovas.
Taip pat sakė, kad prekeiviai, neturėdami skaitytojos minėtų kortelių, jokiems reikalavimams nenusižengia: „Nebuvo ir nėra nustatytos tokios tvarkos. Kortelės su vardu nešiojimas nėra būtinas.“