• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lietuvoje parduodamų automobilių rinka yra kupina kontrastų. Galima drąsiai teigti, kad automobilį sau gali susirasti kiekvienas. Juolab, kad jų kainos prasideda vos nuo 150 eurų.

101

Lietuvoje parduodamų automobilių rinka yra kupina kontrastų. Galima drąsiai teigti, kad automobilį sau gali susirasti kiekvienas. Juolab, kad jų kainos prasideda vos nuo 150 eurų.

REKLAMA

Tik nereikia apsigauti – už tokią kainą įprastai siūloma nevažiuojanti transporto priemonė, kuri daugiausia tinkama detalėms arba utilizavimui. Bet yra pasiūlymų, kai automobilį šiek tiek paremontavus galima jį prikelti ir antram gyvenimui.

Pamatykite, kaip atrodo Lietuvoje parduodami automobiliai iki 300 eurų:

Tiesa, pigiausių Lietuvoje parduodamų automobilių atveju, kosmetinio remonto tikrai nepakaks. Tad sumokėję 150-300 eurų, greičiausia, turėsite investuoti dvigubai ar trigubai daugiau, jog jūsų pirkinys atliktų savo pagrindinę funkciją.

Tinkami ne tik dalims

Susisiekėme su automobilius iki 300 eurų parduodančiais asmenimis. Panevėžyje „Renault“ markės automobilį už 280 eurų parduodantis vyras teigė, jog ilgą laiką dar galvojo prikelti šį automobilį naujam gyvenimui, tačiau jis taip ir liko stovėti šalia garažo: „Planavau, kad susiremontuosiu, bet taip ir liko nepaliestas. Automobilis nėra skirtas utilizavimui, bet investuoti tikrai reikės.“

REKLAMA
REKLAMA

Šilutėje gyvenantis vyras 1993 metų gamybos „Citroen“ markės automobilį siūlo už 200 eurų. Pardavėjas neslepia, kad transporto priemonė yra be techninės apžiūros ir akumuliatoriaus, taip pat stabdžių sistema.

REKLAMA

„Paskutinį kartą šiuo automobiliu važiavau prieš pusantrų metų. Vėliau pakeičiau automobilį, tačiau šitą pasilikau, bet jau pats metas parduoti jį. Jei niekas nenupirks, greičiausia, reikės utilizuoti, nes tik užima vietą, o naudos mažai“, – pasiguodė „Citroen“ parduodantis vyras.

Klaipėdoje už 300 eurų parduodamo „Volvo“ automobilio savininkas siūlo dar važiuojančią transporto priemonę. Pardavėjas tikina, kad 1997 m. gamybos automobilis puikiai veikia tiek su benzinu, tiek su dujomis. Prie defektų savininkas paminėjo supuvusius slenksčius.

REKLAMA
REKLAMA

Sunki misija

Autoplius.lt komunikacijos vadovas Matas Buzelis anksčiau naujienų portalui tv3.lt yra teigęs, kad iš esmės, tuos automobilius, kurie kainuoja kelis šimtus eurų, parduoda tam tikru klausimu neapsisprendę savininkai:

„Pardavėjai, kaip taisyklė, yra tie, kuriems sunku apsispręsti – utilizuoti tokią transporto priemonę patiems, ar nusiimti sau nuo pečių tam tikrą vargą ir pamėginti ją kažkam parduoti. Parduoti 200-300 eurų kainuojantį automobilį nusprendžia tie, kurie nenori ieškoti būdų, kaip nugabenti įprastai nevažiuojančią transporto priemonę iki utilizavimo centro.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Parduodami daugiau detalėms bei utilizavimui skirtą transporto priemonę jos savininkai, anot M. Buzelio, gali uždirbti keliais eurais daugiau nei pasirinkę utilizuoti transporto priemonę.

„Nusprendus utilizuoti transporto priemonę patiems, nemenką dalį išlaidų sudaro automobilio nugabenimas iki utilizavimo centro. Tad pardavus tokią transporto priemonę galima ne tik sutaupyti transportavimo išlaidoms skirtus pinigus, bet ir nemažai laiko“, – situaciją vertino M. Buzelis.

REKLAMA

M. Buzelis teigė, kad surasti pirkėją tokiai transporto priemonei, nepaisant nedidelės kainos, yra nelengva misija:

„Tokia transporto priemonė įprastai neturi akumuliatoriaus, yra nevažiuojanti, be draudimo ir techninės apžiūros. Tad pirkėją gali dominti nebent detalės, bet ne pats automobilis. Atkreipčiau dėmesį, kad tokie automobiliai įprastai yra parduodami regionuose. Miestuose daug tokių pasiūlymų nerasite.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų