Kaune planuojama sumažinti rinkliavą už išorinės reklamos leidimus, bet už tai įmonės turės reklamuoti mieste vyksiančius renginius.
Atsižvelgdama į Lietuvos lauko reklamos agentūrų asociacijos (LLRAA) prašymą Kauno miesto savivaldybės tarybos kolegija pavedė Teisės departamentui parengti tarybos sprendimo projektą, kuriuo būtų sumažinta rinkliava už išorinės reklamos leidimų išdavimą. Mainais reklamos organizatoriai padirbės populiarindami pačius svarbiausius Kauno renginius.
Reklamos platintojai nuolaidomis Kaune naudojasi nuo 2008 metų. Tuomet miesto taryba patvirtino Vietinės rinkliavos už leidimo įrengti išorinę reklamą savivaldybės teritorijoje nuostatus. Su įvairiomis redakcijomis šios nuostatos galiojo iki šių metų gruodžio 31 d. Rinkliavos nuolaida siekė 30 proc.
Pasak asociacijos atstovų, nuolaidos leido daliai lauko reklamos bendrovių išvengti bankroto krizės laikotarpiu ir taip išsaugoti turimas darbo vietas kauniečiams. Šių metų spalį Lietuvos lauko reklamos agentūrų asociacija vėl kreipėsi į Kauno miesto merą Andrių Kupčinską, prašydama pratęsti esančių nuolaidų galiojimą.
„Savivaldybė, darydama nuolaidas, neteko dalies savo pajamų, todėl sutarėme su asociacija, kad 2011 metais Kaune vyksiančius renginius – „Hanza dienos 2011“ bei Europos vyrų krepšinio čempionatą – verslininkai parems lauko reklamos kampanijomis. Jau po lapkričio mėnesio vykusio savivaldybės bei reklamos asociacijos atstovų susitikimo jie skyrė laisvus reklaminius plotus šiems neeiliniams įvykiams mūsų mieste“, – sakė meras Andrius Kupčinskas.
Kauno miesto savivaldybės tarybos kolegija planuoja surengti susitikimą su LLRAA atstovais dėl konkrečių ketinimų remti šiuos renginius 2011-aisiais patvirtinimo.
Ateinančiais metais LLRAA nariai numato Kauno miesto savivaldybei aktualios informacijos platinimui skirti reklaminius plotus 250-yje transporto stotelių paviljonų, 75-iuose tripusiuose reklamos stovuose, dar tam bus skirtos 6 didelio formato reklamos plokštumos bei panaudotos kitos renginių reklamavimo galimybės. Taip pat asociacija žada savomis priemonėmis reklamuoti Kaunui svarbius renginius ir kituose miestuose.