• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Seimo Švietimo, mokslo ir kultūros komitetas (ŠMKK) posėdyje aptarė pasirengimą svarstyti Vyriausybės pateiktą naują Mokslo ir studijų įstatymo (Nr. XI-242) redakciją. Šiuo įstatymu siekiama naujai reglamentuoti mokslo ir studijų valstybinio reguliavimo nuostatas, įvedant sutartis su valstybinėmis aukštosiomis mokyklomis, taip pat stiprinti mokslo ir studijų kokybės užtikrinimo principus, aukštojo mokslo kvalifikacijų ir mokslo laipsnių suteikimą ir pripažinimą, apibrėžti naujas mokslo ir studijų institucijų valdymo nuostatas, taip pat valstybinių aukštųjų mokyklų turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo principus.

Seimo Švietimo, mokslo ir kultūros komitetas (ŠMKK) posėdyje aptarė pasirengimą svarstyti Vyriausybės pateiktą naują Mokslo ir studijų įstatymo (Nr. XI-242) redakciją. Šiuo įstatymu siekiama naujai reglamentuoti mokslo ir studijų valstybinio reguliavimo nuostatas, įvedant sutartis su valstybinėmis aukštosiomis mokyklomis, taip pat stiprinti mokslo ir studijų kokybės užtikrinimo principus, aukštojo mokslo kvalifikacijų ir mokslo laipsnių suteikimą ir pripažinimą, apibrėžti naujas mokslo ir studijų institucijų valdymo nuostatas, taip pat valstybinių aukštųjų mokyklų turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo principus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Komiteto posėdyje suderintas svarstymo planas: numatoma organizuoti komiteto klausymus šių metų spalio 14 dieną, o iki to laiko įstatymo projektą pateikti visuomenei ir suinteresuotoms institucijoms svarstyti. Nuspręsta šį įstatymo projektą aptarti ir su aukštosiomis mokyklomis, kad jis būtų kuo plačiau išdiskutuotas.

REKLAMA

Be kitų klausimų, komiteto posėdyje buvo pritarta komiteto pirmininko Raimundo Paliuko pateiktam Mokslo ir studijų įstatymo Nr. XI-242 įstatymo projekto Nr. XIIP-3377(2) pasiūlymui, kuriuo siūloma gerai besimokančio asmens apibrėžimą sieti su vertinimu „didesnis negu vidutiniškai (7)“, o ne 7 „pakankamai gerai“.

Pasak R. Paliuko, „šis vertinimas atitinka studijų procese naudojamą vertinimo skalę ir šiuo metu naudojamas aukštosiose mokyklose. Patikslinus šią nuostatą nereikėtų keisti visų dešimtimis tūkstančių jau išduotų diplomų priedėlių ir kelti sumaišties tarptautinėje arenoje, nes vertinimo sistema turėjo aiškią logiką ir buvo įprasta daug metų“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų