Praėjus beveik pusmečiui po kultinės vokiečių tiuningo atelje „Gemballa“ uždarymo, Pietų Afrikos Respublikoje rastas į plastikinį maišą supakuotas įmonės įkūrėjo ir savininko Uve Gemballa kūnas.
Trumpa priešistorė. Uve Gemballa įkurta tiuningo firma „Gemballa“ specializavosi „Porsche“, o epizodiškai ir kitų markių superautomobilių perdirbimu. „Gemballa“ produktai visuomet išsiskyrė prabanga ir maksimalizmu.Biudžetinių sprendimų firmos įkūrėjas nemėgo.
Biudžetinių sprendimų Uve Gemballa nemėgo. Scanpix nuotr.
Tačiau 2009 „Gemballa“ iškilo bankroto grėsmė. Tais metai firma turėjo perpus mažiau užsakymų, nei 2007 metais. Firmos įkūrėjas prasiskolino ir intensyviai ieškojo investicijų. 2009 vasario 8 dieną jis skubiai išskrido į PAR, o kitą dieną paskambinęs šeimai pareiškė, kad turi nemalonumų ir jam skubiai reikia milijono dolerių. Tai buvo paskutinė žinia apie Uve Gemballa.
Netrukus po įkūrėjo dingimo baigėsi ir „Gemballa“ istorija. Paskutiniais mėnesiais įmonėje apsilankę mokesčių inspektoriai nustebo, kad „Gemballa“ darbuotojams net nebuvo sumokėti atlyginimai.
Dabar paskutinius taškus „Gemballa“ įkūrėjo istorijoje dėlioja PAR policija ir Interpolas. Pareigūnai atkapstė, kad Uve Gemballa galėjo dalyvauti pinigų plovimo machinacijose, taip pat artimai bičiuliavosi su Čekijos kriminalinio pasaulio autoritetais. Tikėtina, kad prispaudus skoloms, verslininkas tiesiog buvo atviliotas į PAR paskutiniam pokalbiui.