„Vaikų nulupinėjimo aparatas“, – taip Palangoje veikiančius atrakcionus socialiniame tinkle apibūdino R. Žemaitaitis.
Politikas pasakojo, kad nemalonus incidentas įvyko būrius šeimų pritraukiančioje „Kar Kar“ žaidimų aikštelėje.
„Šiame didžiuliame parke yra daugybė sūpynių, žaidimų ir mini atrakcionų vaikams, dalis jų – mokami žaidimų aparatai. Deja, vaikų džiaugsmą gan dažnai pakeičia nusivylimas, nes įmetus 1 ar 2 eurus į šiuos aparatus, jie „praryja“ pinigus, bet nieko panašaus į veikimą taip ir neįvyksta“, – nemalonia patirtimi dalijosi Seimo narys.
R. Žemaitaitis pasakojo, kad kreipėsi į prekybą aikštelėje vykdančius asmenis, tačiau jie nurodo, kad žaidimų aparatai priklauso ne jiems.
„Ant stulpo pritvirtintame informaciniame lape apie atrakcionus nurodytu telefono numeriu nėra galimybės prisiskambinti. Būnant aikštelėje su vaikais pavyko įspėti keletą šeimų, kad ir šie neprarastų pinigų ir nenuliūdintų savo mažųjų piliečių, bet faktas, kad taip neturi būti“, – įsitikinęs Seimo narys.
Pasak jo, išdavus leidimus statyti tokius aparatus, turi būti užtikrinta jų tinkamo veikimo, tvarkymo ir vartotojų galimybės kreiptis į paslaugos tiekėją kontrolė.
„Tokie atvejai su „prarastais“ pinigais žaidimų aparatuose yra tikrai ne pavieniai ir pasikartojantys įvairiose kurorto vietose“, – teigė R. Žemaitaitis.
Palangos miesto savivaldybės administracijos Rinkliavų skyriaus vedėja Aušra Dangėlaitienė naujienų portalui tv3.lt pasakojo, kad leidimus prekybai ir paslaugoms teikti, tarp jų ir atrakcionams ir žaidimų automatams, Palangoje išduoda savivaldybės administracija.
Asmenys, kuriems suteikiama pirmumo teisė įsigyti leidimus veiklai vykdyti, išaiškinami atrankos būdu.
„Už paslaugų teikimą bei jų kokybę yra atsakingas juridinis ar fizinis asmuo, teikiantis paslaugą. Skundų dėl žaidimų automatų minėtoje viešojoje vietoje savivaldybė nėra gavusi, tačiau, reaguodami į žiniasklaidoje pasirodžiusią informaciją, apie viešojoje erdvėje klientų išsakomus skundus, informavome paslaugų teikėją“, – sakė A. Dangėlaitienė.
Pašnekovė patarė dėl nekokybiškos ar nesuteiktos paslaugos kreiptis į paslaugos teikėją arba į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą.
R. Žemaitaičio aprašytoje situacijoje pagelbėjo viešumas. Politikas teigė, kad po jo įrašo socialiniame tinkle, žaidimų aparatas buvo sutvarkytas ir ėmė veikti.