• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Seimo rinkimų kampanijos metu partijos ir kandidatai politinei reklamai žiniasklaidoje vien didžiuosiuose dienraščiuose išleido virš dviejų milijonų litų.

REKLAMA
REKLAMA

Tačiau išlaidos politinei reklamai - menkesnės nei 2004-ųjų Seimo rinkimuose, kuomet dar nebuvo uždrausta transliuoti partijų rinkiminių vaizdo klipų.

REKLAMA

Vyriausiajai rinkimų komisijai (VRK) pateiktų viešosios informacijos rengėjų ir skleidėjų deklaracijų duomenimis, daugiausiai pajamų – apie 1,5 mln. litų – iš politinės reklamos gavo „Respublikos“ grupė.

Dienraštis „Respublika“ nurodo gavęs apie 464 tūkst., „Respublika“ rusų kalba – 79 tūkst. litų., dienraščio priedas „Vakaro žinios“ – 186 tūkst. litų. Respublika-agentūra nurodo gavusi apie 534 tūkst., Respublikos grupė-agentūra – 397 tūkst. litų.

REKLAMA
REKLAMA

Dienraštis „Kauno diena“ skelbia iš politinės reklamos gavęs apie 571 tūkst. litų, „Valstiečių laikraštis“ - 322 tūkst. litų, „Vakaro žinios“ - 186 tūkst. litų.

Žinių radijas nurodo gavęs apie 179 tūkst. litų, TV3 televizija - 351 tūkst. litų.

Galutines ataskaitas apie gautas pajamas už politinę reklamą viešosios informacijos rengėjai ir skleidėjai VRK turi pateikti iki lapkričio 27 dienos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Žiniasklaidos pajamos iš politinės reklamos per šiuos rinkimus gerokai menkesnės, palyginti su 2004 metų Seimo rinkimais, kai nebuvo uždrausta transliuoti partijų reklaminius vaizdo klipus.

2004-aisiais vien televizija LNK iš politinės reklamos gavo daugiau kaip 2 mln. litų, TV3 pirmtakė Tele-3 - virš 1,5 mln. litų.

Tuo tarpu dienraščių pajamos liko panašios, sakykime, „Lietuvos rytas“ per 2004 metų rinkimus iš politinės reklamos uždirbo apie 900 tūkst. litų, „Kauno diena“ - 400 tūkst. litų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų