Svarbu žinoti, kad internetinė prekyba nėra ribojama, jeigu prekes pristato kurjeris arba klientas jas atsiima prekių atsiėmimo punktuose. Perduodant klientams prekes reikėtų kiek įmanoma vengti artimo kontakto, dezinfekuoti rankas.
Prekybininkams rekomenduojama stengtis, kad savitarnos skyriuose parduodami maisto produktai būtų maksimaliai apsaugoti nuo galimos taršos – sufasuoti, įvynioti į maistinę plėvelę ar sudėti į maišelius ir pan. Taip pat būtina užtikrinti, kad šiuose skyriuose būtų pakankamai įrankių, vienkartinių pirštinių, paviršiai būtų dažnai valomi. Jeigu nėra galimybių užtikrinti tinkamų higienos sąlygų, maisto produktai turėtų būti parduodami tik tinkamai juos supakavus.
Prekybininkams, prekiaujantiems fizinėse parduotuvėse rekomenduojama susilaikyti nuo prekybą skatinančių priemonių, tokių kaip akcijos, išpardavimai, degustacijos ir pan.
Visose parduotuvėse privaloma užtikrinti tinkamas higienos sąlygas ir kaip įmanoma mažinti klientų tarpusavio kontaktą. Klientams turi būti pateikiama informacija apie higienos laikymosi būtinybę, skatinama laikytis didesnio atstumo. O darbuotojams turi būti sudarytos sąlygos periodiškai plauti rankas ar jas dezinfekuoti.
Griežtai draudžiama fizinėse parduotuvėse dirbti tiems darbuotojams, kuriems turi būti taikoma izoliacija arba jiems pasireiškia bet kokie peršalimo ligų simptomai, išskyrus atvejus, kai jie dirba nuotoliniu būdu.
Šiuo metu yra labai svarbu, kad prekybos vietos griežtintų higienos kontrolę visuose etapuose – gamybos, perdirbimo, sandėliavimo, paskirstymo, transportavimo ir tiekimo į rinką.
Ypač svarbu užtikrinti prekybos vietų darbuotojų sveikatą – suteikti jiems visas reikiamas apsisaugojimo priemones, pagal galimybes įrengti pertvaras tarp pardavėjų ir klientų. Visais su darbuotojų sveikatos užtikrinimu susijusiais klausimais konsultuoja Nacionalinis visuomenės sveikatos centras.