Grikių kruopos pirktos prekybos tinkle „Maxima“ ir yra šios parduotuvės privataus prekių ženklo „Well done“ linijos. Internautas dalindamasis nuotraukomis neslepė nusivylimo ir pasibaisėjimo bei tikino, kad prieš atidarant, pakuotė pažeista nebuvo.
„SIAUBAS... apie kurį nereikia nieko komentuoti, vieni voratinkliai ir kirmėlės... Vos atidarius nauja pakuotę...“, – teigė įrašo autorius.
Komentaruose po įrašu užvirė diskusija, kur žmonės dalijosi patarimais bei įžvalgomis ir savo patirtimis.
„Visai nesistebiu...kruopos toks produktas, kurį apsaugoti yra labai sunku...“, – rašė moteris.
„Reikia būti atidiems, apžiūrėti atidžiai perkamą prekę. Dėja, birūs produktai dažnai būna apkrėsti maistinėm kandim ir tai sužiūrėti nelengva“, – komentavo kita gyventoja.
Kiti gyventojai ragino kuo greičiau kreiptis į pačią parduotuvę.
„Su čekiu neškit atgal į Maxima. Pinigus gražins, ir patikrins visa partiją“, – siūlė moteris.
Sureagavo „Maxima“
Naujienų portalas tv3.lt kreipėsi į „Maxima“ komentaro dėl iškilusios situacijos. Prekybos tinklo komunikacijos vadovė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė nurodė, kad ši situacija jiems yra žinoma, tačiau tiksliai nustatyti kur ir kaip įvyko, galimybių neturi.
„Ši situacija mums žinoma, deja, kadangi įrašą vienoje iš grupių socialiniuose tinkluose paskelbė narys anonimas, neturime galimybių susisiekti ir išsiaiškinti, kokioje parduotuvėje ir kada prekė buvo įsigyta“, – sako I. Trakimaitė-Šeškuvienė.
Visgi, iškilus tokiai situacijai, prekybos tinklo atstovė primena, kad pirkėjas, įsigijęs nekokybišką prekę, turi kreiptis nurodytais kontaktais ir pateikus pirkimo įrodymus, galės susigrąžinti pinigus.
„Pirkėjus visada raginame įsigijus nekokybišką prekę jos nevartoti, o su pirkimo kvitu ar kita prekės įsigijimo faktą patvirtinančia informacija kreiptis į mūsų parduotuvių administraciją, skambinti nemokama informacine linija 8800 200 50 ar rašyti el. paštu [email protected] dėl pinigų grąžinimo. Pinigus visada grąžiname“, – nurodo komunikacijos vadovė.
Parduotuvė teigia, kad atvejis vienetinis
Nors dėl anonimiško įrašo socialiniuose tinkluose nepavyksta sužinoti tikslesnės pirkimo informacijos, parduotuvės komunikacijos vadovės teigimu, buvo imtasi veiksmų ir peržiūrėtos visos grikių pakuotės tiek parduotuvėse, tiek sandėliuose.
„Šiuo atveju, kadangi negalime nustatyti galiojimo termino bei konkrečios partijos, jau pasitikrinome turimo galiojimo grikius parduotuvėse ir sandėlyje, panašių ne kokybės atvejų neaptikome – visos pakuotės yra be kenkėjų požymių bei kokybiškos“, – praneša I. Trakimaitė-Šeškuvienė.
Taip pat komunikacijos vadovė nurodo, kad prekybos centras ėmėsi ir papildomų veiksmų siekiant nustatyti galimas kenkėjų atsiradimo priežastis ir tikina, kad kiti pirkėjai gali būti ramūs.
„Grikių kokybės užtikrinimui papildomai dar kreipėmės į grikių gamintoją UAB „Galinta“, kad padėtų nustatyti galimas kenkėjų atsiradimo priežastis. Šiuo metu, manome, kad šis atvejis yra lokalus, t.y. vienetinis, tad išimti šių grikių iš lentynų neketiname“, – teigia komunikacijos vadovė.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!