Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Dispečerė aiškiai pasakė two thousand seven hundreed, o pilotas su indišku dzingli mingli akcentu two sausant thirty hundreed kažką sumurmėjo.
Nesuprantu kodėl automatika nesuveikė. Turi gi būt ir ant prietaisų ką pasako toweris ir kiek yra iš tikrųjų kad būtų doublecheckingas. Ir jeigu kažkas blogai turi užsidegti raudona šviesa ar kažkas tokio panašaus.
Be to video aiškiai matėsi jog greitis lėktuvo tai nemažas buvo.

Labai keistas įvykis ir labai džiaugiuosi jog mūsų šalies piliečiai nenukentėjo.
B737 nėra kantrus - jis tiesiog nerodo gedimų kol kažkas visiškai nesugenda, t.y preventive maintenance praktiškai nėra. Tokiu pačiu atveju A320 išmes krūva klaidų, o B737 nieko. Antra Swiftair tai ne pirma katastrofa per jų istorija, deja. Tikiuosi DHL pradės rimčiau rinktis savo skrydžių operatorius.
Ką noriu pasakyti. Visur būna avarijų. Čia joks teroro aktas, jei lėktuvą pašautu. ar būtų į siuntinį įdėtas sprogmuo, lėktuvas sprogtų ore. Jis nukrito. Stebiuosi, kaip dar 3 žmonės liko gyvi. Lietuvos aerouostose labai atsakingai dirba visi darbuotojai. Beje, mūsų bagažas yra tikrinamas.
Aš pačią pirmą dieną jau sakiau, kad tai yra navigacinos- aukščio nustatymo klaida, kadangi gyvenu name virš kurio leidžiasi lėktuvai- už pusės km įvyko ši avarija. Šis lėktuvas virš mano kiemo leidosi daug, daug žemiau negu visi kiti leidžiasi.
Žmogiškas faktorius. ILS radio dažnis pateiktas netiksliai, klaidingai (automatinė tupimo sistema nesusijungė), lakūnai neteisingai suprato dispečerio duotą jų realų aukštį. Tūpimo procedūros vyko skubotai, nesusijungta su ILS. Liepkalnio g. palaikę tūpimo taku, vėlai susiorientavo, pakrypo į dešinę link oro uosto, bet pritrūko aukščio.
nerišliai kalbėjo tiek dispečerė ir nepasigilino pilotui dar kartą pakartoti, ir R. Urbonaitė per mitingą.
Viena, panašu, dar "naujokė" (gal koks nepotizmas, kad dirba) ir kita, matomai, prieš išeinant į lauką, maktelėjo "burnelę" ar dvi...
kodėl neatidaryta vietinė ''dėžė''?
kodėl neatidaryta vietinė ''dėžė''?
@Vadinasi -įdomiausia,kad niekas nerašo apie dispečerinėj darytus įrašus.Kodėl šioj istorijoj nėra info apie avia dispečerio 'veiklą' ?
@kodėl neatidaryta vietinė ''dėžė''? Pilna internete dispečerės ir antro piloto pokalbiai Anglų kalba.
Vatnikai siuntė padegamuosius užtaisus tuo pačiu DHL reisu Vilnius-Leipcigas.
Dabar tarkim Leipcige prikabino eilinę radijo-valdomą miną kažkur prie lėktuvo variklio ar kontrolės sistemos. Vatnikas Vilniuje gali sėdėti automobilyje prie oro uosto, kai nusileidžia pakankamai žemai, paspaudžia mygtuką, ir variklis "sugenda". Lėktuvas gali ir su vienu varikliu skristi, bet prie pat žemės jis jau nespėja sureaguoti.
O Vokietija pilna vatnikų agentų, ten prisieksportavo gal 3 milijonus sovietikų savo laiku. Kaip ir Vilnius.
Jo, čia kaip anekdote, kai teisia gruziną, kad jis durklu žiauriai subadė savo auką. Jo pasiteisinimas teisme toks, kad tai buvo tiesiog nelaimingas atsitikimas:
- Stoviu prie laiptinės, durklu lupuosi apelsiną, staiga atsilapoja durys, išlekia šitas balvonas, suklumpa ir krenta tiesiai man ant durklo... ir taip dešimt kartų iš eilės... mama prisiekiu...
Taip ir čia , kai DHL jau patyrė rusų bandymus sunaikint jų orlaivius, būtent šios kompanijos lėktuvas staiga nukrenta Vilniuje, kas čia yra apskritai pirma tokio tipo katastrofa per visą laikotarpį, ir sakoma, kad tai viso labo tik nelaimingas nutikimas. Visa kita tiesiog tik sutapimas. Comon! Kas tuo galėtų patikėti? Nebent bobutė iš tų tuteišiškų favelų kur lėktuvas ir nukrito.
man atrodo, pilotas viska dare teisingai, tik jis buvo netycia suklaidintas ar pan.
Kazka jam ne taip pranese arba rode
KAZKOKIAS PIEVAS RASO APIE SAUGUMA, NES LIETUVIS BUVO NE KABINOJE, O KELEIVIU SKYRIUJE
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų