„Prisijungiau prie bilietų pardavimo bendrovės internetinio puslapio ir buvau šokiruotas. Norėjau įsigyti pigesnių bilietų už 30 litų, tačiau sistema parodė, kad už kiekvieną bilietą papildomai reikės sumokėti po 18 litų.
Vėliau išsiaiškinau, kad net 10 litų iš tų 18-kos sudaro BMW klubo nariams priklausančios privilegijos. Tačiau renkantis brangesnius bilietus mokestis už bilietą svyravo nuo 8 iki 10 litų. Ar toks elgesys nėra krepšinio sirgalių apiplėšimas?“, - retoriškai klausė balsas.lt skaitytojas.
Bendrovės „Tiketa“ generalinis direktorius Andrius Žiauberis pabrėžė, kad kiekvienas renginys yra unikalus, todėl mokesčiai už bilietą gali būti įvairūs.
„Kiekvienam renginiui yra taikomos unikalios komercinės paslaugos. Logiška, kad BMW klubo nariams reikia mokėti daugiau, tačiau jie už tai gauna atskiras privilegijas. Yra bilietų platinimo ir arenos aptarnavimo mokesčiai, kitos paslaugos.
Jei vartotojas nenori arba negali pirkti bilieto, tada tegul jis to ir nedaro. Šiuo atveju, dėl krepšinio, viskas buvo taip sudėliota, kad bilietų platinimo pradžioje juos buvo įmanoma įsigyti vos už kelis litus“, - pabrėžė A. Žiauberis.
Anot jo, logiška, kad artėjant renginiui bilietų kainos kyla: „Man tai atrodo visiškai logiškas žingsnis. Reikia bilietus įsigyti kaip įmanoma anksčiau. Daug ką suvalgo mokesčiai. Vien bankui už kiekvieną apmokėjimą reikia atiduoti apie 2 proc. nuo bilieto kainos.
Tie mokesčiai nėra laužti iš piršto. Čia žmogaus teisė rinktis. Jei netenkina kaina, tada jis nesinaudoja paslauga. Jeigu būtų galima atsukti laiką atgal, tada visi suprastų, kad buvo galima bilietų į krepšinio varžybas įsigyti gerokai pigiau.“