Andrius norėtų dygliuotas padangas naudoti ilgiau. Vyras pasakoja, kad pavasario orus nuspėti sunku, todėl jis baiminasi sniego ir ledo.
Jei Andrius rizikuotų ir nespręstų iki Gegužės padangų nekeisti, jį nubaustų sostinės policija. Nuo balandžio 10-osios pareigūnai nesigailės dygliuotas padangas naudojančių vairuotojų.
Ne visi gyventojai bijo baudų. Ir dygliuotomis, ir įprastomis žieminėmis padangomis važinėjantys, į autoservisus neskubantys vairuotojai aiškina, kad ratus keisis tik galutiniai atšilus orui.
Gyventojai slidžių kelių baiminasi ne be reikalo. Ankstyvą penktadienio rytą Panevėžio rajone į avariją pateko 20 vaikų iš Baltarusijos vežęs autobusas. Nors visi liko sveiki, teigiama, kad nelaimę lėmė slidi kelio danga ir vairuotojo nebudrumas.
Specialistai aiškina, kad žieminės padangos ne visada apsaugo nuo slidaus kelio pavojų.
Lietuvos kelių direkcija priduria, kad dygliuotos žieminės padangos greičiau ardo asfaltą ir jį dengiančius dažus. Skaičiuojama, kad vienas automobilis nuvažiavęs nuo Vilniaus iki Kauno, su dygliuotomis padangomis sugadina 20 gramų asfalto.
Sostinėje tokiame mažame garažo autoservise padangų keitimas vidutiniškai kainuoja apie 20 eurų. Didesniame – kainos aukštesnės. Čia mažiausiai išleisite 30 eurų.
Nuo balandžio pirmos keičiasi ne tik padangų reikalavimai, bet ir maksimalus leistinas greitis. Automagistralėse lengvaisiais automobiliais bei motociklais galima važiuoti 130-ies kilometrų per valandą greičiu. Greitkeliuose 120-ies.
Išsamiau žiūrėkite TV3 reportaže: