Artimiausiu metu bus sukurta maitinimo tinklo stotyse ir traukiniuose koncepcija. Pagal šią koncepciją privatus verslas bus kviečiamas pasiūlyti savo paslaugas. Planuojama, kad maitinimo tinklas veiks dvylikoje taškų, pranešė bendrovė.
„Lietuvos geležinkeliai“ kvies rinkos dalyvius į diskusijas, kuriose pristatys maitinimo projektui keliamus tikslus, išklausys rinkos dalyvių pastabas bei jų pasiūlymus. Apie susitikimo laiką planuojama pranešti vasarį. Tuomet vienas ar keli maitinimo tinklo operatoriai bus atsirenkami konkurso būdu.
„Siekiame geležinkelio stotis paversti traukos centrais. Matome rinkoje potencialą, padėsiantį atgaivinti stotis. Sieksime, kad šis potencialas būtų efektyviai panaudotas“, – pranešime sakė „Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius Mantas Bartuška.
Bendrovė teigia jau atlikusi tyrimą apie keleivių pageidaujamas papildomas paslaugas.
„Svarbus žingsnis gaivinant stotis – kokybiško ir šviežio maisto prekybos taškai. Vėliau stotyse galėtų kurtis ir kiti keleiviams aktualias prekes ar paslaugas siūlantys verslai. Mes šiems verslams pasiūlysime nuolatinį potencialių klientų srautą“, – pranešime sako „Lietuvos geležinkelių“ Keleivių vežimo direkcijos vadovas Linas Baužys.
Sausį bendrovė teigė, kad maisto prekyba ketina užsiimti pati. Viešojoje erdvėje po to kilo pasipiktinimas, esą ši veikla turi būti palikta privačiam verslui, o ne valstybės valdomai įmonei.
Lietuvos laisvosios rinkos instituto prezidentas Žilvinas Šilėnas BNS sakė, kad „Lietuvos geležinkeliai“ neturėtų užsiimti mažmenine prekyba. Anot jo, tai blogas precedentas, kai įmonė koncentruojasi ne į pagrindinę, o į šalutines veiklas. Verslo konfederacijos prezidentas Valdas Sutkus teigė, kad matant tokių parduotuvėlių poreikį būtų tikslingiau nuomoti patalpas privačiam verslui.