Trečiadienį Aljanso naikintuvai atpažino Rusijos transporto lėktuvą IL-76, skridusį tarptautine oro erdve iš pagrindinės šalies dalies į Kaliningrado sritį. Orlaivis skrido be radiolokacinio atsakiklio, be skrydžio plano, radijo ryšį su Regioniniu skrydžių valdymo centru (RSVC) palaikė.
Ketvirtadienį taip pat atpažintas transporto lėktuvas IL-76, skridęs tarptautine oro erdve iš pagrindinės dalies į Kaliningrado sritį. Orlaivis skrido su radiolokaciniu atsakikliu, be skrydžio plano, radijo ryšį su RSVC palaikė.
Tą pačią dieną NATO naikintuvai atpažino ir du rusų naikintuvus MIG-31. Jie skrido iš pagrindinės Rusijos dalies ir grįžo atgal. Orlaiviai skrido be radiolokacinių atsakiklių, be skrydžių planų, radijo ryšio su RSVC nepalaikė.
Vėliau NATO oro policijos naikintuvai atpažino transporto orlaivį IL-62 ir tris naikintuvus MIG-31, skridusius tarptautine oro erdve iš pagrindinės dalies į Kaliningrado sritį.
IL-62 skrido su radiolokaciniu atsakikliu, su skrydžio planu, radijo ryšį su RSVC palaikė. Trys MIG-31 skrido be radiolokacinių atsakiklių, be skrydžių planų, radijo ryšio su RSVC nepalaikė.
Tądien NATO oro policijos naikintuvai taip pat atpažino dar vieną transporto lėktuvą IL-76, skridusį tarptautine oro erdve iš pagrindinės dalies į Kaliningrado sritį. Orlaivis skrido be radiolokacinio atsakiklio, be skrydžio plano, radijo ryšį su RSVC palaikė.
Penktadienį naikintuvai atpažino du šturmo lėktuvus SU-24M, žemai skraidančius virš Baltijos jūros, pakilusius iš Kaliningrado srities. Orlaiviai skrido be radiolokacinių atsakiklių, be skrydžio planų, radijo ryšio su RSVC nepalaikė.
NATO oro policijos misija Baltijos šalyse vykdoma iš Lietuvos ir Estijos.