Finansų ministerija atkreipia dėmesį, kad Azartinių lošimų įstatymas iš esmės nebuvo keičiamas nuo jo įsigaliojimo 2001 metais. Daugelis jo nuostatų paseno ir nebeatitinka šių dienų lošimų rinkos aktualijų, pavyzdžiui, nereglamentuoti nuotoliniai lošimai.
Atsižvelgiant į pasikeitusią lošimų aplinką, siūloma, kad Azartinių lošimų įstatymo teisinio reguliavimo tikslas būtų: neatsilikti nuo informacinių technologijų pažangos ir jų pritaikymo galimybių organizuojant lošimus, taip pat ginti lošėjų interesus, kad jiems paslaugas teiktų prižiūrimi ir griežtai kontroliuojami lošimų organizatoriai.
Pasitarime nuspręsta siūlyti Seimui tobulinti Azartinių lošimų įstatymo pakeitimo įstatymo projektą išsamiau reglamentuojant lošimų, vykdomų nuotoliniu būdu, vykdymo sąlygas ir tvarką, numatyti priemones, leidžiančias identifikuoti lošėjo tapatybę ir amžių, numatyti galimybes lošėjams nusistatyti papildomas apsaugos priemones, t.y. nusistatyti lošimo laiko limitą, riboti statomų pinigų sumas, laikinai riboti galimybę dalyvauti nuotoliniu būdu organizuojamose lošimuose ir pan.
Taip pat siūloma numatyti nelegalių nuotolinių lošimų prevencijos priemones, pvz. mokėjimų ribojimą, prieigos prie nelegalių lošimų organizatorių skelbiamos informacijos nutraukimą ir šios informacijos pašalinimą.
Seimui siūloma nuo kitų metų įteisinti lošimus internetu ir sudaryti realias galimybes Lošimų priežiūros tarnybai taikyti poveikio priemones nelegalių virtualių lošimų organizatoriams.