Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
jis galetu paprasyti europos smegenu , kazi ar durniams jas dalina ? linkeviciui pagal nuesta snuki ir puikiai nuaugusia vyro figura i sampano buteli smegenu neras , nes pas vistas jos didesnes nei pas sy pona
Idomu kiek parseliui doleriu pamete uz tokias kalbas?
Linkevičius teisus , reikia realių sankcijų, o ne tylios apeliacijos į sąžinę.
Šiai valdančiąjai koalicijai reikia ne tik šauktinių, bet ir kitokių kyšių:
Jeigu patikrinti vienodo automobilio kainą Vokietijoje ir Lietuvoje, tai Lietuvoje tas automobilis yra žymiai pigesnis. Taip yra todėl, kad mūsų verslininkai Vokietijoje ir kitur Vakaruose perka mašinas, kurios taip daužtos, jog jas Vakaruose remontuoti neapsimoka. Lietuviai verslininkai tas mašinas remontuoja Lietuvoje supaprastintais pigiais metodais, kad tik nebūtų matyti avarijos pasekmių (falsifikuoja), ir todėl pigiai parduoda. Tokios mašinos neblogai atrodo, bet yra pavojingos važinėti, todėl avaringumas ir mirtingumas nuo avarijų Lietuvoje yra didesnis, negu kitur Europoje [1]. Kitokių mašinų Lietuvoje mažai, nes esant mūsų žemiems atlyginimams, normalios saugios mašinos yra pernelyg brangios, todėl neišlaiko konkurencijos su falsifikuotomis nesaugiomis.
Vakaruose gi mašinas, kurias nebeapsimoka remontuoti, leidžia naudoti tik po brangaus atkuriamojo remonto ir kruopščios techninės ekspertizės. Būtent todėl šias mašinas Vakaruose remontuoti ir nebeapsimoka.
Dabar Lietuvoje bus tas pats, bet lietuviškai. Valdininkai susigaudė, kas čia darosi, todėl gali reikalauti ir atkuriamojo remonto, ir ekspertizės [1]. Stambūs mašinų vežėjai atsipirktų kyšiais, paskirstomais per pažintis. Smulkūs pradedantys nebegalėtų vežti, nes neturi pažinčių. Įėjimas į automobilių rinką Lietuvoje užsidarytų. Automobiliai Lietuvoje truputėlį brangtų naujų kyšių dėka ir dėl sumažėjusios konkurencijos. Greitai pamatysim, ar valdantiesiems užteks akiplėšiškumo taip plačiai pritaikyti naują tvarką.
Jeigu patikrinti vienodo automobilio kainą Vokietijoje ir Lietuvoje, tai Lietuvoje tas automobilis yra žymiai pigesnis. Taip yra todėl, kad mūsų verslininkai Vokietijoje ir kitur Vakaruose perka mašinas, kurios taip daužtos, jog jas Vakaruose remontuoti neapsimoka. Lietuviai verslininkai tas mašinas remontuoja Lietuvoje supaprastintais pigiais metodais, kad tik nebūtų matyti avarijos pasekmių (falsifikuoja), ir todėl pigiai parduoda. Tokios mašinos neblogai atrodo, bet yra pavojingos važinėti, todėl avaringumas ir mirtingumas nuo avarijų Lietuvoje yra didesnis, negu kitur Europoje [1]. Kitokių mašinų Lietuvoje mažai, nes esant mūsų žemiems atlyginimams, normalios saugios mašinos yra pernelyg brangios, todėl neišlaiko konkurencijos su falsifikuotomis nesaugiomis.
Vakaruose gi mašinas, kurias nebeapsimoka remontuoti, leidžia naudoti tik po brangaus atkuriamojo remonto ir kruopščios techninės ekspertizės. Būtent todėl šias mašinas Vakaruose remontuoti ir nebeapsimoka.
Dabar Lietuvoje bus tas pats, bet lietuviškai. Valdininkai susigaudė, kas čia darosi, todėl gali reikalauti ir atkuriamojo remonto, ir ekspertizės [1]. Stambūs mašinų vežėjai atsipirktų kyšiais, paskirstomais per pažintis. Smulkūs pradedantys nebegalėtų vežti, nes neturi pažinčių. Įėjimas į automobilių rinką Lietuvoje užsidarytų. Automobiliai Lietuvoje truputėlį brangtų naujų kyšių dėka ir dėl sumažėjusios konkurencijos. Greitai pamatysim, ar valdantiesiems užteks akiplėšiškumo taip plačiai pritaikyti naują tvarką.
REKLAMA
REKLAMA
Linas Linkevičius: ES turi pratęsti sankcijas Rusijai