„Dabartinė kaina yra apie 60 tūkst. eurų pirmyn-atgal. Klausimas, kiek tai kainuotų, jeigu tokių krovinių būtų žymiai daugiau ir suveiktų mąsto ekonomija. Bet kokiu atveju (bandomasis vežimas iš Ukrainos – BNS) pasiteisino – yra daug išmokta pamokų ir bus priimti sprendimai, kaip patobulinti tas paslaugas, nes mūsų akimis žiūrint, yra labai geros perspektyvos“, – penktadienį BNS sakė E. Lazauskas.
„Ta paslauga gali būti ir bus“, – pridūrė LTG vadovas.
Pasak E. Lazausko, LTG traukinių reisų dažnumą lems ne tik įmonių poreikis, bet ir konkurencija su kitais vežėjais.
„Per Lenkijos teritoriją vežame ne tik mes – yra ir kitų kompanijų Lenkijoje, kurios gali vežti, ir nebūtinai į Klaipėdą, o į Vokietijos uostus – ta infrastruktūra yra apkrauta, todėl kainodara priklausys ir nuo konkurentų“, – sakė E. Lazauskas.
Ketvirtadienį ryte pirmą kartą LTG istorijoje iš Ukrainos į Lietuvą aplenkiant Baltarusiją atvyko traukinys su 50 konteinerių, maždaug 1 tūkst. tonų gyvulių pašarams skirto priedo lizino kroviniu. Jį nuo Ukrainos ir Lenkijos pasienio gabeno LTG antrinė bendrovė „LTG Cargo Polska“, o Lietuvoje – „LTG Cargo“.
Maršrutas išbandytas tik siaurąja europine vėže – nuo Kauno per Lenkiją iki Ukrainos pasienyje esančio terminalo. Pasiteisinus projektui, dalis krovinių iki Kauno galės būti gabenama nekeičiant vėžės ir jų neperkraunant.
Lietuva nori padėti Ukrainai išvežti pernykščio derliaus grūdus, kurių yra likę maždaug 20 mln. tonų.