Geležinkeliai praėjusią savaitę pasirašė 157,3 tūkst. eurų vertės sutartį su bendrove „Via media“ dėl reklamos planavimo ir sklaidos lygos komandose bei 36,3 tūkst. eurų vertės sutartį su asociacija „Lietuvos krepšinio lyga“.
„Reklama krepšinio varžybose yra mūsų įmonės rinkodaros veiksmų dalis, siekiant stiprinti įvaizdį bei populiarinti susisiekimą traukiniais vienoje iš tikslinių įmonės auditorijų – tarp krepšinio transliacijų žiūrovų ir sporto arenų lankytojų“, – komentare BNS teigė „Lietuvos geležinkelių“ atstovas Domas Jurevičius.
Anot jo, iki šiol įmonė tokių paslaugų teikėjų neturėjo.
D. Jurevičius sakė, kad anksčiau bendrovė skirdavo paramą sporto klubams ir sporto organizacijoms. Pavyzdžiui, vien 2016 metais joms skirta daugiau nei 530 tūkst. eurų. Tačiau paramos efektyvumą įvertinti buvo sudėtinga, todėl nuspręsta įvaizdį stiprinti bei susisiekimą traukiniais populiarinti per reklamą.
Sutartys su bendrovėmis pasirašytos pusei krepšinio sezono – iki kitų metų kovo pradžios. D. Jurevičiaus teigimu, jei tai bus efektyvu, nuo kitų metų krepšinio sezono, kuris prasideda rugsėjį, reklamos sutartys būtų pasirašomos metams.
Pasak įmonės atstovo, bendras „Lietuvos geležinkelių“ reklamos biudžetas šiemet siekia beveik 472 tūkst. eurų.