Premjero atstovas Tomas Beržinskas BNS patvirtino, kad sutartis pasirašoma trečiadienį Vyriausybėje.
„Lietuvos geležinkelių“ atstovas Mantas Dubauskas BNS teigė, kad bendrovės valdyba pritarė sutarčiai su „Orlen Lietuva“ ir ją ketinama pasirašyti artimiausiu metu.
„Galiu patvirtinti, kad „Lietuvos geležinkelių“ valdyba pritarė susitarimo sąlygoms. Formalus pasirašymas dar neįvykęs. (...) Pasirašymas planuojamas artimiausiu metu“, - BNS sakė M. Dubauskas.
Sutarties detalės yra konfidencialios ir nė viena šalių kol kas jų neskelbia viešai.
BNS žiniomis, „Orlen“ ir „Lietuvos geležinkeliai“ rado kompromisą dėl naftos produktų gabenimo tarifo ir abipusių skolų už 2014-2016 metus. Bendrovės ginčijamą nepriemokų sumą pasidalins per pusę ir atsiims ieškinius iš teismų.
2017-2023 metų krovinių vežimo tarifas, kurį mokės „Orlen Lietuva“, bus kiek didesnis nei įmonė vienašališkai moka nuo 2014-ųjų, tačiau mažesnis nei buvo numatyta iki šiol galiojusioje sutartyje.
„Lietuvos geležinkeliai“ tikisi, kad ateityje bendradarbiavimas su „Orlen Lietuva“ bus išplėstas, pavyzdžiui, geležinkeliai norėtų nuomoti naftininkams savo cisternas, pasiūlyti ekspedijavimo ir kitas paslaugas.
Abi įmonės ilgą laiką nesutarė dėl 2009 metais pasirašytos krovinių vežimo sutarties, kuri galioja iki 2024 metų. Bendrovių santykiai pašlijo 2014 metais, kai Vyriausybė pakeitė mokestį už infrastruktūrą - jis padidėjo pavojingiems kroviniams, tarp jų ir naftos produktams.