• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Valstybės valdoma bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ ir Lenkijos „Orlen“ valdoma naftos perdirbimo grupė „Orlen Lietuva“ pagaliau baigė derybas dėl krovinių vežimo geležinkeliais tarifų nuo 2014 iki 2023 metų. Įmonių valdyboms praėjusią savaitę patvirtinus naujas sąlygas, atnaujintą susitarimą numatoma pasirašyti trečiadienį.

Valstybės valdoma bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ ir Lenkijos „Orlen“ valdoma naftos perdirbimo grupė „Orlen Lietuva“ pagaliau baigė derybas dėl krovinių vežimo geležinkeliais tarifų nuo 2014 iki 2023 metų. Įmonių valdyboms praėjusią savaitę patvirtinus naujas sąlygas, atnaujintą susitarimą numatoma pasirašyti trečiadienį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Premjero atstovas Tomas Beržinskas BNS patvirtino, kad sutartis pasirašoma trečiadienį Vyriausybėje.

REKLAMA

„Lietuvos geležinkelių“ atstovas Mantas Dubauskas BNS teigė, kad bendrovės valdyba pritarė sutarčiai su „Orlen Lietuva“ ir ją ketinama pasirašyti artimiausiu metu.

„Galiu patvirtinti, kad „Lietuvos geležinkelių“ valdyba pritarė susitarimo sąlygoms. Formalus pasirašymas dar neįvykęs. (...) Pasirašymas planuojamas artimiausiu metu“, - BNS sakė M. Dubauskas.

REKLAMA
REKLAMA

Sutarties detalės yra konfidencialios ir nė viena šalių kol kas jų neskelbia viešai.

BNS žiniomis, „Orlen“ ir „Lietuvos geležinkeliai“ rado kompromisą dėl naftos produktų gabenimo tarifo ir abipusių skolų už 2014-2016 metus. Bendrovės ginčijamą nepriemokų sumą pasidalins per pusę ir atsiims ieškinius iš teismų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

2017-2023 metų krovinių vežimo tarifas, kurį mokės „Orlen Lietuva“, bus kiek didesnis nei įmonė vienašališkai moka nuo 2014-ųjų, tačiau mažesnis nei buvo numatyta iki šiol galiojusioje sutartyje.

„Lietuvos geležinkeliai“ tikisi, kad ateityje bendradarbiavimas su „Orlen Lietuva“ bus išplėstas, pavyzdžiui, geležinkeliai norėtų nuomoti naftininkams savo cisternas, pasiūlyti ekspedijavimo ir kitas paslaugas.

Abi įmonės ilgą laiką nesutarė dėl 2009 metais pasirašytos krovinių vežimo sutarties, kuri galioja iki 2024 metų. Bendrovių santykiai pašlijo 2014 metais, kai Vyriausybė pakeitė mokestį už infrastruktūrą - jis padidėjo pavojingiems kroviniams, tarp jų ir naftos produktams.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų