„Lietuvos energija“ teigia, kad „Mano gilę“ valdantis Verslo aptarnavimo centras įmokas rinko pagal sutartį su įmone „Virtualių paslaugų operatorius“ (VPO), kuri turi sutartį su „Vilniaus energija“. Tačiau pastarosios toks modelis netenkino ir ji įmokų rinkimą užginčijo, teigdama, kad „Lietuvos energija“ turi turėti tiesioginę sutartį su „Vilniaus energija“. Pastaroji, pasak „Lietuvos energijos“ atstovės, atsisako bendradarbiauti.
„Įmokas pradėjome rinkti, pasirašę sutartį su VPO, kurie savo ruožtu turi sutartį su „Vilniaus energija“. Tokiu būdu sugebėjome pasiūlyti mūsų klientams platų spektrą paslaugų tiekėjų (tarp jų ir visos pagrindinės komunalinės įmonės Lietuvoje). Deja, nuo lapkričio 18 dienos klientams nebegalime pasiūlyti mokėti už „Vilniaus energijos“ teikiamas paslaugas“, - BNS teigė „Lietuvos energijos“ atstovė Ernesta Dapkienė.
Anot LB, kadangi „Vilniaus energija“ neturėjo sutarties su Verslo aptarnavimo centru, ji nepriėmė įmokų. Pasak „Vilniaus energijos“ atstovo Nerijaus Mikalajūno, įmokas per „Mano gilę“ būtų galima rinkti, jeigu „Lietuvos energijos“ valdoma įmonė būtų pasirašiusi sutartį su pačia „Vilniaus energija“.
„Verslo aptarnavimo centras galėtų teikti paslaugas savo savitarnos svetainėje, jei būtų kreipęsis į „Vilniaus energiją“ ir, kaip visos kitos tokią paslaugą teikiančios įmonės, pasirašiusi sutartį“, - teigė N.Mikalajūnas.