„Šiuo metu mūsų tarptinklinis ryšys neveikia. Visiškai, labai dėl to apgailestauju“ – savo „Facebook“ paskyroje rašo A. Baranauskas.
Jo teigimu, užsienyje esantys „Tele2“ vartotojai prie tinklo negali prisijungti ne dėl savo SIM kortelės ar telefono kaltės – problema – ryšio tiekėjas.
Pateikiame visą A. Baranausko „Facebook“ įrašą su paaiškinimais, ką „Tele2“ vartotojai turėtų daryti:
Šiuo metu mūsų tarptinklinis ryšys neveikia. Visiškai, labai dėl to apgailestauju.
Žemiau surašau tai, ką šiuo metu žinome. Kai turėsime daugiau informacijos, papildysime.
KAS VYSTA?
Tarptinklinis ryšio paslaugos šiuo metu neveikia. Jei esate užsienyje ir negalite prisijungti prie tinklo – tai ne jūsų kortelės ir ne telefono kaltė, problema mūsų pusėje.
Lietuvoje visos paslaugos veikia, čia esantys klientai nepaveikti.
KAS NUTIKO?
Problema atsirado pas mūsų partnerius, kurių paslaugomis naudojamės jungdamiesi prie kitų operatorių tinklų.
Dirbame su Šveicarijos įmone Comfone, kuri teikia tinklų sujungimo paslaugas. Ir daug kitų paslaugų – finansinį kliringą, tarptautinius atsiskaitymus, kitas panašias paslaugas. Tai viena didžiausių tokio pobūdžio bendrovių pasaulyje – ir viena patikimiausių, bent jau iki šiol.
Gedimas įvyko Comfone pusėje. Sistemos, aptarnaujančios mūsų klientų srautą užsienyje, sugedo.
KADA IŠSPRĘSIM?
Deja, kol kas neturime jokių prognozių. Žinau, kad kol kas komanda dirba visą parą. Trumpam paslaugas pavyuko atnaujinti naktį, po to sistemos vėl neatlaikė.
KIEK KLIENTŲ PAVEIKTA?
Visi Tele2 klientai užsienyje. Tikslaus skaičiaus nežinome, nes jie negali jungtis prie tinklo. Praeities duomenys rodo, kad tokių žmonių gali būti per 30 tūkstančių, bet šiuos skaičius tiksliname.
KĄ JIEMS DARYTI?
Yra kelios galimybės.
Jei ryšio reikia skubiai – įsigyti vietos operatoriaus kortelę. Taip pat galima naudotis naudotis vietos WiFi paslaugomis.
AR GALIMA SKAMBINTI PAGALBOS NUMERIU?
Taip, pagalbos numeris veikia. Europos Sąjungoje jis 112, kitose šalyse gali būti kitas.
AR SKIRSITE KOMPENSACIJĄ?
Taip. Šiuo metu dėl jos sprendžiame, bet kuriuo atveju skirsime kompensaciją visiems nepatogumus patyrusiems klientams.
Dar kartą labai visų atsiprašome.