Pasak susisiekimo viceministro Juliaus Skačkausko, pernai „Rail Baltica“ europinei geležinkelio vėžei pasiekus Kauno intermodalinį terminalą, Lietuvos ir Lenkijos geležinkelių krovinių vežimo įmonės pradėjo reguliariai vežti krovinius į Beniliukso šalis ir Vokietiją.
„Toliau ieškoma naujų Europos rinkų. Viena iš jų – nauja kryptis į Šiaurės Italiją, šią kryptį planuojama atidaryti ateinančiais metais“, – pranešime teigė J. Skačkauskas.
Susisiekimo viceministro teigimu, daugiau naudoti geležinkelių transportą, aktualu dabartiniame geopolitiniame kontekste.
„Lietuvai ypač svarbu plėtoti transporto koridorius per Karpatus Juodosios ir Egėjo jūrų link, taip pat bendradarbiauti su Lenkija, Ukraina ir kitomis regiono šalimis, skatinant puspriekabių vežimą geležinkelių transportu“, – pabrėžė J. Skačkauskas.