Lietuva vis dar svarsto nacionalinio oro vežėjo idėją. Tuo pačiu metu kalbamasi ir dėl PanBaltic bendrovės steigimo.
„Nė vienos idėjos neatsisakyta – prie jų dirbama, vyksta pokalbiai. Buvo iškeltos kelios kryptys – atvira rinka, PanBaltic vežėjo atsiradimas ir nacionalinis vežėjas. Pastarasis atsiremia į pinigus ir kartu tai rinkos sugriovimas, kurią mes šiandien kuriame. Šiandien vyksta pokalbiai, analizės ministerijos viduje, susitikimai su aviacijos profsąjungomis, aviakompanijomis. Klausiame ar jos nenorėtų Lietuvoje siekti kažkokio susijungimo ar siekti nacionalinio vežėjo statuso, kaip Lietuvoje registruotos kompanijos", - aiškino susisiekimo viceministras Rimvydas Vaštakas.
Anot jo, derėtis dėl PanBaltic vežėjo artimiausiu metu bus važiuojama į Taliną.
„Noriu patikinti, kad šis darbas nesugriaus dabartinės sistemos. Nacionalinis ar PanBaltic vežėjas turės dalyvauti dabartinėje konkurencinėje aplinkoje, nes tai atitinka Europos Sąjungos politiką, mūsų konkurencinės aplinkos politiką ir eilinio keleivio poreikį skristi pigiau", - dėstė viceministras.
Tuo tarpu Tarptautinio Vilniaus oro uosto vadovas Tomas Vaišvila sveikino Susisiekimo ministerijos sprendimą sunkmečiu nekurti nacionalinio vežėjo.
„Mūsų manymu tai buvo teisingas sprendimas, nes nacionalinės oro linijos būtų kainavę labai didelius pinigus", - sakė jis.
Pigių skrydžių bendrovės „Wizz Air" vadovas Josefas Varadi penktadienį spaudos konferencijoje teigė, kad Lietuvai pavyko įrodyti, kad norinti turėti stiprią aviacijos rinką, nereikia nacionalinio oro vežėjo.