Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Tokiem piniguočiam ir būtu parduoti Lietuvos geležinkeliai, kaip nesupranta žmonės , kad ne valstybiniai interesai o kapitalas gali nulemti geležinkelių išdraskymą. Tokie kaip Kurlianskis ir jo šefas Mockus prie Masiūlio ministravimo labiausiai rėkė kad reikia privatizuoti geležinkelius. Dabar man dedasi dėlione dėl ko. Tiesa laisvosios rinkos institutas man atrodo iš tos pačios rankos valgo. labiausiai apie draskymą kalbėjo ir Šimašius ir Vainienė, dabar cypauja Šilėnas.
Už menkiausią pažeidimą, ar gamtoj,'ar kelyje didžiausios baudos,o šiems tik pagrūmojimas pirštu.Matysit ,kad daugiau nieko nebus.
daug triuksmo del nieko tai pinigai ir kas ju nemyli darosi baznyciose ten nera nieko tik pinigai o tik po to dievas
Kokie rimti virazai. Ilgalaikiai. Strateguota rimtai. Parengtas planas aukos "sudraskymui" i patrauklia dali ir liksiancia valstybei. Savi zmones (kas gali paneigti, kad jis vienas valdyboje. Pakapstys, gal ras maziausiai dar viena) i valdyba per "savus" valdininkus. Atitinkami sprendimai valdyboje. Imones ir vadovu juodinimas. Galu gale zurnalistai praskleide uzuolaida ir atvere maza plyseli i dideli veiksma...
viskas primena labai jau vėlyvąja Romos respublika. politika ir verslas neatsiejami dalykai
Lietuvos partinių klanų - klanelių susidarymas ir bendra nusikalstama veika su oligarchais Lietuvoje jau tapo ne atsitiktinumas ,o sistema .Ar to nemato LR vadovai ir VSGK, kodėl nepriimami griežti įstatymai tokiems nusikaltimams, nes taip silpninama Lietuva ,skatinama emigracija ir netikėjimas Lietuva?
REKLAMA
REKLAMA
Liberalo ir Raimondo Kurlianskio pokalbiuose – ir apie „Lietuvos geležinkelius“