Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
nepastebėjote kai kapinos kalbėjo su bokštu ir turėjo perjunkti ryšį bokštas sakė 118.205 o jie pakartojo 118.05 nekrepkit dėmesio ką rašo apačioje išgirskitia ka sako bokštas o ką jie.
Pilotas leidosi pirmą kartą, toks jausmas, ir kažko abejojo, perklausė aukštį, matyt, blogai matė ir įvertino , nes pirmą kartą skrido Vilniuje ir buvo naktis, vėliau kabino dešiniu sparnu medžių lajas ir užsiliepsnojo, o nukritus sprogimas buvo toks, lyg ne DHL siuntas būtų skraidinęs, o Molotovo kokteilius. Vyrukas, pranešęs apie tai, jog reikės daugiau laiko, nes įvyko aviakatastrofa, lyg su šypsenėle kalbėjo... Labai gaila žuvusiojo ir sužeistųjų, linkiu pilnai atsistatyti...
@Mįslė
Neleižia palaikint jūsų komentaro,įdomu kodėl?
manau KT nustatys kad rusai kalti
Jei namas dega, tai jūs kalbate, kad blogai veikia telefonas name ir dėl to kilo gaisras ? Lėktuvas buvo matomas ir gerai matėsi, kad jis degė. Kokia čia navigacijos klaida. Ekspertai sakė, kad matomumas buvo labai geras.
Dispecere marmaliuoja, lyg burnoj kazka turetu..
Ar čia reikėjo trydavotis, kol nėra tyrimo, ar labai kapeikų už honoratus pristigo?
Jakilaitis uzduoda klausyma ir pats atsakineja,mosuodamas rankomis,ar,tai cia
skaitosi profesanalua zurnalistas,manau,kad ne.Juokas
skaitosi profesanalua zurnalistas,manau,kad ne.Juokas
@Juokas
Dabar jau lietuviai aviaekspertai, ne tik krepšinio
Lietuvoje nerašoma, kad lėktuvas leidosi avariniu būdu. Apie tai kalba tik užsienio šalys. Kodėl jis leidosi avariniu būdu? Matomai prarado ryšį su bokštu ar negalėjo prisijungti prie tos Vilniuje naudojamos ILS sistemos, kuri buvo tą naktį testuojama. Testuojama, kai leidžiasi lėktuvai?? Taip pat jis negalėjo pasitikslinti lėktuvo aukščio koordinačių su dispečere, nes jis nurodė vieną lėktuvo aukštį, aukštesnį, o ji - kitą, žemesnį, ir piloto ji nepataisė, nors jis kelis kartus dar klausė jos.
@....
Būtent,šį įraša ir aš girdėjau
girdisi, kad pilotas kelis kartus tinkslinasi informaciją ir vienu, ir kitu klausimu. Matomai, tai buvo jo pirmas skrydis į Vilniaus orouostą. Dispečerė labai atsainiai suburba laužyta anglų kalba, sunkiai girdimi jos nurodymai ir baigia pokalbį. Jos skaičiai lėktuvo aukščio ir dažnio neatitinka su tuo, ką sako pilotas, bet ji piloto nepataiso. Čia gal ne jos darbas? Pilotas dar paskutinę minutę pakreipė lėktuvo nosį į viršų, pamatęs, kad aukštis jo per žemas, taip galimai išgelbėjo gyvybes, nes greitis sumažėjo ir smūgis į žemę tapo švelnesnis.
Tai tik detalės, o šiaip matome, kad pereita nuo mėsos plaktukų prie rimtesnių dalykų.
REKLAMA
REKLAMA
Lėktuvo katastrofa Vilniuje užminė mįslę: ar pilotai galėjo gauti klaidingą informaciją?