Laura megztinį įsigijo „Reserved“ rūbų parduotuvėje. Vedama smalsumo parėjusi namo ji nuplėšė akcijinę kainą pamatė, kad kaina prieš tai buvo ne didiesnė, o mažesnė.
„Sūnui nupirkau džemperį ir grįžom namo. Kažkaip smalsumo vedama, o gal kažkokios tai nuojautos, pagalvojau nuplėšti kainą, kuri užklijuota buvo, kaip akcinė, kad pasižiūrėti, kiek džemperis vis tik kainavo prieš akciją.
Ir nuplėšusi kainą labai nustebau, kad nusipirkau brangiau, negu kainavo jis prieš tai. Ankstesnė kaina buvo 19,99 eurų, o sumokėjau 25,99 eurus. Tikrai nusivyliau, kad Lietuvoje tokie išpardavimai daromi“, – sako moteris.
Moteris pasakoja, kad susisiekti su „Reserved“ įmonės atstovais nepavyko, o nueiti į parduotuve ir grąžinti prekę negali, mat negyvena Kaune.
„Dėl šito kreipiausi, bet prisiskambinti į atstovybes neįmanoma, konsultantės irgi niekuo negali padėti, sako, kad nežino ir reiktų palikti laišką į el. paštą. Todėl nusprendžiau kreiptis į žiniasklaidą, nes pati įmonė nėra suinteresuota atsakyti, kas čia nutiko ir kodėl taip daro, ar padėti“, – pasakoja Laura.
Į įmonę dėl komentaro buvo kreiptasi vasario 7, 9, 13 dienomis, gavę bendrovės komentarą – papildysime.