Visgi gilindamiesi į žmonių poreikius, pastebėjome, kad noras žiūrėti TV pramogas nedingsta išlindus saulei. Žmonės nori gero turinio bet kokiu oru. Jau anksčiau JAV pastebėta, kad tradiciniams TV kanalams išėjus vasaros atostogų, o kabeliniams (mokamiems) televizijos kanalams pradėjus siūlyti originalų turinį vasarą, žmonės mielai jį rinkdavosi. Tai tik įrodo, kad žiūrovą nuo ekrano nuveja ne geras oras, o gero turinio trūkumas.
Žlugo vasaros mitas
Kai tik tradiciniai TV kanalai pradėjo investuoti į originalų turinį vasaros laikotarpiu, mitas, kad žmonės vasarą nežiūri televizijos, žlugo iškart. Tai pastebėjome ir mes, kai TV3 atsisakė sezoniškumo ir nusprendė kurti TV tinklelį visiems metams.
Praėjusieji metai buvo pirmieji, kai TV3 pradėjo siūlyti 12 mėnesių programų tinklelį ir iškart pajutome, kad pasaulinės tendencijos neabejotinai galioja ir Lietuvai – mūsų žiūrovas nori originalaus turinio ir vasarą.
Vasaros laikotarpiu mūsų šalyje populiariausi tie patys formatai, kaip ir pasaulyje – serialai ir realybės šou. Būtent tokias laidas ir siūlome Lietuvos žiūrovams.
Šiemet TV3 vasarą pradėjo su pozityviu, gyvenimišku serialu „Svotai“, pramogine laida „Sofos ekspertai“, kuriama pagal pasaulyje pamėgtą „Gogglebox“ formatą. Eteryje – ir amžinai populiarūs žmonių gyvenimo vaizdeliai humoro laidoje „Opiumas liaudžiai“. Į vasarą atkeliavo ir kelios laidos, kurios prasidėjo pavasarį.
Įsibėgėjus vasarai TV3 pristatys du didelius hitus: realybės šou „2 Barai. Gyvenimas greitkelyje“ ir atsinaujinusį lietuvišką serialą „Naisių vasara. Sugrįžimas“. Realybės šou nukels į du barus, kuriems vadovaus žinomi žmonės. Čia dvylika dalyvių kovos dėl geriausiojo vardo ir pagrindinio prizo – automobilio. O seriale žiūrovus intriguos scenarijus, atkeliavęs iš Pietų Amerikos. Argentiniečių televizijos serialo „Blind Date“ siužetas žavi jau beveik 50 pasaulio šalių žiūrovus. Be to, rugpjūtį TV3 rodys Rio 2016 olimpinių žaidynių krepšinio turnyrą. Krepšinis tradiciškai sutraukia mases televizijos žiūrovų.
Reitinguose karaliauja originalus turinys
Norint įsitikinti, kad naujas turinys išlaiko žmones prie televizorių ekranų, tereikia pažvelgti į reitingus. Pirmąją vasaros savaitę startavusios premjeros – populiariausiųjų topuose. Kai kurie projektai populiarumu lenkia net tokiu pačiu – geriausiu eterio laiku – pavasarį rodytas laidas. Toks mūsų požiūris į programų tinklelio planavimą nulėmė ir tai, kad vasarą TV3 pradėjo tvirtoje lyderio pozicijoje.
12 mėnesių televizijos tinklelis turi ir dar vieną privalumą. Jei televizija vasarą išeina atostogų, ji rizikuoja prarasti didesnę auditorijos dalį atėjus rudeniui, nes žiūrovai per vasarą pripranta prie televizijos, rodančios originalų turinį.
Mes jaučiame, kad investicijos į naują turinį vasarą neša naudą visiems. Reklamos užsakovai rodo didelį susidomėjimą ir vasaros metu. Žmonės taip pat daugiau domisi mūsų vasaros tinkleliu, ir svarbiausia – kalba apie vasaros laidas.
Tai, kas vyksta televizijoje, visuomet būdavo žmonių pokalbių objektas. Vasarą tokie pokalbiai aprimdavo tik todėl, kad niekam neįdomu kalbėti apie kartojimus. O tik pasiūlius naują turinį, žmonės kalba tiek apie mėgstamo serialo vingius, tiek apie realybės šou intrigas. Originalus turinys vėl sugrąžino televiziją tarp populiariausių vasaros laisvalaikio leidimo būdų.