„Matome, kas vyksta Europos uostuose (...), kokia vyksta konversija – iš miesto centro uostai stengiasi eiti lauk. Kodėl? Todėl, kad pasidaro labai brangu dirbti. Lygiai tas pats bus ir Klaipėdoje“, – interviu „Verslo žinioms“ pirmadienį sakė A. Latakas.
Pasak jo, to reikia, siekiant didinti uosto krovos pajėgumus, konkuruoti su kaimyninės Lenkijos ir galbūt kitais Europos uostais.
Uosto vadovas aiškino, kad norint pritraukti krovinių reikia patrauklios teritorijos, kur būtų tinkamas uosto gylis bei plotas, todėl dabartinio uosto vieta netinkama, jį iš Klaipėdos centro teks iškelti.
„Man atrodo, kad po kažkurio laiko tikrai ateis tas momentas, kada Klaipėdos centre uosto nebus – jis turi kažkur išsikelti“, – kalbėjo A. Latakas.
Anot jo, šiuo metu uostas yra miesto senamiesčio dalyje, namai statomi vis arčiau uosto, o investicijos į jo pertvarkymą, mažinant dulkėtumą, triukšmą ir kvapus, būtų neadekvačiai didelės.
Uosto vadovas po susitikimo su susisiekimo ministru Eugenijumi Sabučiu sausio pabaigoje teigė, kad uostas norėtų atnaujinti diskusiją dėl naujo išorinio uosto statybų.
2019 metais skelbta, kad išorinis jūrų uostas galėtų būti statomas šiaurinėje uosto dalyje dalyje, tačiau tam reikia atlikti strateginį pasekmių aplinkai vertinimą ir įvertinti dvi alternatyvas – ties Melnrage ir Šventosios–Būtingės zonoje.
Apie uosto plėtrą ir išorinio giliavandenio uosto statybas, praėjusio dešimtmečio skaičiavimais, galinčias kainuoti apie 800 mln. eurų, Klaipėdoje buvo svarstoma apie dešimtmetį. Politikai anksčiau diskutavo apie planus išorinį uostą pastatyti iki 2025 metų.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!