„Situacija nepasikeitė, taip pat, kaip vakar, laukiame žinių, kada pasikeis ir labai tikimės, kad kuo greičiau, nes situacija tikrai labai sudėtinga vaistinėse“, – BNS sakė Lietuvos vaistinių asociacijos pirmininkė Kristina Nemaniūtė-Gagė.
Vaistininkai ir toliau prašo galinčių pacientų kol kas palaukti.
„Tų pacientų, kurie turi galimybę palaukti, mes prašome ateiti kitą dieną, o tie, kurie negali laukti, kur būtina tuos vaistus vartoti šiandien, vaistininkai dirba ir ieško būdų, kaip galėtų tuos vaistus jiems išduoti“, – sakė ji.
K. Nemaniūtės-Gagės teigimu, tokiais atvejais vaistininkai aiškinasi, ar žmogus tikrai vartojo tokius vaistus ir tuomet juos išduoda.
Antradienį dėl sutrikusios e.sveikatos veiklos žmonės buvo neregistruojami į mobiliuosius koronaviruso patikros punktus. Trečiadienį registracija vykdoma rankiniu būdu.
„Registracija vykdoma į mobiliuosius patikros punktus – tik tiek, kad atsirado mobiliesiems patikros punktams daugiau darbo, nes jie turi rankomis pildyti popierinius dokumentus, kurie turi lydėti mėginį iki pat laboratorijos“, – sakė Kauno greitosios medicinos pagalbos stoties, kur veikia karštoji koronaviruso linija, vadovas Nerijus Mikelionis.
Taip pat šiuo metu žmonės negauna automatiškai siųstų žinučių apie neigiamus tyrimo rezultatus. Teigiamų rezultatų atveju žmonės kaip ir anksčiau sulaukia skambučio.
Pasak N. Mikelionio, kitų papildomų sunkumų atvykstantiesiems į patikros punktus dėl e.sveikatos sutrikimų kilti neturėtų.
Po Vilniuje vykusios liūties pirmadienio vakarą trūkus vamzdžiui buvo užpilta Registrų centro serverinė ir sutriko daugelio įstaigos valdomų sistemų veikla. Daugumą jų iki trečiadienio ryto pavyko atkurti, tačiau e.sveikata dar neveikia.
Registrų centro atstovai sako kol kas negalintys prognozuoti, kada ši sudėtinga ir didelė sistema vėl pradės veikti.