Apie tai savo „Facebook“ paskyroje pranešė Klaipėdos meras Vytautas Grubliauskas.
Pasak jo, „Ole Wilassen“ istorija turėtų būti pamoka ir tiems, kieno laivai švartuosis upėje, ir tiems, kurie procesą prižiūrės.
„Pagaliau! Į „paskutinę“ kelionę jau iškeliavo visų laikų garsiausias Dangės upės „laivas – skenduolis“, tad šio vaizdo jau nebepamatysime ir tikrai tikiu – nepasiilgsime ir nelauksime sugrįžtant...“, – parašė jis.
„Tebūnie tai iškalbinga bei pamokanti istorija visiems, kieno laivai švartuojami Dangės upėje, o ir taip pat ypač tiems, kurie tą procesą prižiūri. Tai neturi pasikartoti ir pamokas, tikiuosi, išmoko visi, kam tai buvo aktualu“, – pridūrė meras.
Miesto valdžia dėl laivo ir juo nesirūpinančio šeimininko svarstė galimybę kreiptis į teisėsaugos institucijas, bet to neprireikė.
„Ole Willasen“ utilizacija rūpinsis bendrovė „Klaipėdos laivų remontas“.
Per pastaruosius metus laivas skendo tris kartus, nors ir buvo bandyta jį remontuoti.